موج تازه ی آپدیت های مایکروسافت

موج تازه ی آپدیت های مایکروسافت

مایکروسافت آپدیت های دیگری برای ویندوز 10 و ویندوزفون 10 عرضه کرد.این روزها مایکروسافت سعی دارد با آپدیت های مختلف و یا انتشار بیلدها محیط بهتری را برای کاربران ویندوز 10 به وجود آورد.

 

تقویم،استور،گالری،ایمیل

ayaz53

از دیروز مایکروسافت دور جدید از آپدیت های ویندوز 10 دسکتاپ و ویندوز موبایل را آغاز کرد.استور،آوت لوک،گالری عکس مایکروسافت و تقویم در یک زمان آپدیت شدند.

ابتدا در مورد استور باید گفت که تغییرات زیادی مشخص نیست تنها یک گزینه به استور اضافه شده است که مربوط به امنیت خرید می شود و در عکس پایین مشخص است که در کجا قرارگرفته است.به جزاین رفع چند باگ هم صورت گرفته ولی به طور کلی تغییرات استور چشم گیر و یا اساسی نبوده است و ظاهر استور مانند قبل است.البته بر اساس گزارش های چند کار سرعت استور بیش تر شده است.

تقویم،گالری و ایمیل آوت لوک تغییرات خاصی نداشته اند تنها ورژن های آن ها تغییر کرده است.آن چه از جزئیات این برنامه های هسته ای مشخص است هرکدام به ورژن ها جدیدی تغییر کرده اند اما تغییرات مشخص نیست.احتمال می رود این آپدیت ها برای بهبود سرعت این برنامه ها و رفع باگ های موجود ارائه شده اند.تغییر جزئی که در تقویم و ایمیل مشخص است مربوط به تم است که تا قبل از این آپدیت تم تاریک تنها برای اینسایدری ها در دسترس بود ولی از این به بعد در دسترس عموم قرار گرفته است.

دوربین

ayaz 54

دوربین هم برای کاربران ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل آپدیت شد ولی تغییرات بزرگی به چشم نمی خورد.با بررسی های انجام شده حدس زده می شود که این برنامه هم تنها برای رفع برخی باگ ها در قسمت سرعت عکس گرفتن و استفاده از فیلتر ها و برخی تنظیمات آپدیت شده است.

 

سرویس موزیک Groove

 

سرویس تازه ی مایکروسافت هم برای ویندوز 10 دسکتاپ و موبایل آپدیت شد و ویژگی ها جذاب و خوبی به آن ها اضافه شده است وآپدیت این سرویس مانند آپدیت های دیگری که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم خیلی هم جزئی نبوده است و ویژگی های این برنامه اعلام شده است.فیلتر آهنگ ها بر اساس سبک ها که دسته بندی ان ها را بهتر می کند،اضافه شدن بخش اکسپلورر،رفع باگ ها و ارتقا سرعت و کیفیت و ادامه دادن جستجوی آهنگ ها در استور ویندوز اگر در لیست آهنگ های شما چیزی پیدا نشود.

تلگرام

ayaz 49

آپدیت تلگرام در هفته ی گذشته مشتاقان ومنتظران زیادی داشت که بی صبرانه منتظر آپدیت این برنامه بودند.تلگرام ویژگی تازه ای به نام کانال را به اپلیکیشن خود افزوده است که پیش تر اندرویدی ها آن رادریافت کردند و ویندوزفونی ها بی صبرانه منتظر اضافه شدن این ویژگی بودند.تقریبا ارائه ی آپدیت توسط توسعه دهندگان ویندوز یک هفته به طول انجامید.کانال سرویس جدید تلگرام است که مانند یک لیست پخش عمل می کند .

تلگرام در رابطه با قابلیت کانال ها می گوید: معرفی کانال ها راهی جدید و بزرگ برای انتشار پیام های به مخاطبان نا محدود است.

این روزها با گروه های مختلفی سر و کار داریم و یا ممکن است خود ما ادمین یکی از آن ها باشیم و این گروه ها تنها برای اطلاع رسانی و فرستادن رسانه ها باشد.ظرفیت محدود گروه ها که بیش تراز 200 نفر نیست و یا قوانینی مانند چت نکردن و یا ایجاد مزاحمت برای اعضای دیگر و یا هر قانون دیگری که برای گروه مشخص می شود توسط عده ای رعایت نمی شوند.کانال ها این ویژگی را دارند که در تعداد نامحدود و بدون ایجاد مزاحمت و مسائل دیگر در این کانال ها عضو شویم و از مطالب ارسالی لذت ببریم. کاربران جدیدی که به عضویت یک کانال در آمده اند، می توانند تمام پیام های آن کانال حتی پیام هایی که پیش از عضویت این کاربر جدید، در آن کانال منتشر شده را مشاهده کنند.

واین Vine

ayaz56

اپلیکیش واین هم آپدیت دریافت کرد.علاوه بر رفع باگ های موجود و بهبود عملکرد،ویزگی های تازه ای به این اپلیکیشن ویندوزی افزوده شد تا از اندرویدی ها و اپلی عقب نمانند.برخی ویژگی ها عبارت اند از: لایک ویدیوها با دابل کلیلک یا دابل تب،بهبود عملکرد برای پیدا کردن واینرهای جدید در قسمت Find people.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر