شیائومی می پلی، اولین گوشی زیر برند پلی معرفی شد

شیائومی می پلی، اولین گوشی زیر برند پلی معرفی شد

حالا که نزدیک به تعطیلات کریسمس هستیم، شرکت‌های بسیاری در تعطیلات به سر می‌برند اما شیائومی در این روزهای آخر سال 2018 اولین گوشی خود از سری پلی را با نام شیائومی می پلی (Xiaomi mi play) را رونمایی کرده است.

شیائومی می پلی از صفحه نمایش 5.84 اینچی با رزولوشن 1080 در 2280 بهره می‌برد. این گوشی که دارای حاشیه‌های بسیار باریک است، از ناچ قطره‌ای در بالای صفحه نمایش بهره می‌برد و این اولین باری است که شیائومی در گوشی‌های خود از این نوع ناچ استفاده کرده است.

پنل پشتی این گوشی با شیشه‌ای پوشش داده شده است که کاملاً نور را منعکس می‌کند و مانند ترند اخیر بازار موبایل دارای رنگ گرادیانتی و در دو رنگ آبی و قرمز-طلایی است. البته یک رنگ مشکی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که مخصوص افرادی است که علاقه‌ای به رنگ گرادیانت ندارند.

شیائومی گوشی می پلی را به پردازنده Helio P35 SoC مدیاتک مجهز کرده است که البته چیز زیادی درباره آن نمی‌دانیم زیرا شیائومی می پلی اولین گوشی است که از این پردازنده بهره می‌برد. این پردازنده هشت هسته‌ای 12 نانومتری با پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 در این گوشی جفت شده است. با این اوصاف نباید از این گوشی انتظار عملکرد فوق العاده‌ای را داشته باشیم.

شیائومی گوشی می پلی را به 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی در کنار باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی برای سنجش عمق مجهز کرده است.

شیائومی گوشی می پلی را با قیمت 160 دلار راهی بازار خواهد کرد.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: androidauthority


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر