چه زمانی گوشی‌های سامسونگ به اندروید 9.0 پای آپدیت می‌شوند؟

چه زمانی گوشی‌های سامسونگ به اندروید 9.0 پای آپدیت می‌شوند؟

حالا که اغلب کمپانی‌ها در تعطیلات به سر می‌برند، سامسونگ به عنوان هدیه سال جدید، به‌روزرسانی اندروید 9.0 پای را پیش از موعد تعیین شده برای گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر کرد.

سامسونگ در کنار عرضه به‌روزرسانی برای این دو گوشی، برنامه زمان‌بندی خود برای به‌روزرسانی سایر گوشی‌ها به اندروید پای را هم در اپلیکیشن Sumsung Member منتشر کرده است که طبق این زمان‌بندی جدید، برخی گوشی‌ها زودتر از موعدی که پیش‌تر برای آن‌ها تعیین شده بود به اندروید 9.0 پای آپدیت خواهند شد و برخی دیگری هم سر زمان‌بندی سابق. به هر حال برخی از کاربران گوشی‌های سامسونگ مجبورند برای دریافت این آپدیت تا یک سال آینده منتظر بمانند.

گوشی‌های سامسونگ چه زمانی به اندروید پای آپدیت می‌شوند

در زمان‌بندی جدید سامسونگ، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس اولین گوشی‌های سامسونگی هستند که در سال 2019 به اندروید 9.0 پای آپدیت می‌شوند. بعد از این دو گوشی نوبت به سامسونگ گلکسی نوت 9 می‌رسد که این آپدیت را در فوریه 2019 دریافت خواهد کرد این در حالی است که قبلاً قرار شده بود تا در ماه ژانویه این گوشی‌ها به اندروید 9.0 پای به‌روزرسانی شوند.

در ماه‌های بعدی این آپدیت به گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، نوت 9، گلکسی A8 2018، گلکسی A8 پلاس 2018 و سایر گوشی‌ها خواهد رسید. لیست کامل زمان‌بندی سامسونگ برای آپدیت کردن دستگاه‌هایش به اندروید 9.0 پای به صورت زیر است:

زمانبندی سامسونگ برای آپدیت کردن دستگاه‌هایش به اندروید 9.0 پای

زمانبندی سامسونگ برای آپدیت کردن دستگاه‌هایش به اندروید 9.0 پای

 

مسئله اینجاست که گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در این زمان‌بندی جدید سامسونگ قرار ندارد که این برای دارندگان این گوشی خبری ناراحت‌کننده است. با این اوصاف به نظر می‌رسد که اندروید اوریو، آخرین به‌روزرسانی سیستم عاملی بوده که برای این پرچمداران پیشین گلکسی عرضه شده است.

سامسونگ از امروز آپدیت گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به اندروید 9.0 پای را در اروپا آغاز کرده است. البته افرادی که از نسخه بتای اندروید 9.0 پای روی گوشی خود بهره می‌برند هم می‌توانند این آپدیت را دریافت کنند.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.  

منبع خبر: sammobile


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

hamid

یک‌شنبه, 19 اسفند 1397

sلام.دوستان گوشیم اس 8 هست .دیشب آپدیت جدبد اومد حجمشم 1گیگ و 600 مگ بود.الان دو سه ساعته یه صفحه مشکی هست و فقط نوشته سامسونگ که نورش کم و زیاد میشه.مشکلش چیه؟

پاسخ

ثبت نظر