اکسپريا Z6 برای مدت زمان زيادی عرضه نخواهد شد

اکسپريا Z6 برای مدت زمان زيادی عرضه نخواهد شد

 از زمان شروع عرضه گوشی های اکسپريا Z ، سونی هر ساله دو گوشی به بازار می فرستد . اين روند از نظر مالی برای شرکت سودمند نبود ، از اين رو سونی تصميم گرفته است سرعت کار خود را کمی کاهش دهد . طبق گزارشات  ، دپارتمان طراحی سونی تصميم دارد برای نيمه دوم سال های 2016 ، 2017 و 2018 مدل هايی را صادر کند . استراتژی شرکت برای نيمه اول سال 2016 بيان نشده است اما انتظار می رود در ماه مارس ( اسفند ماه ) از سری جديد گوشی های اکسپريا Z در MWC رونمايی شود .</p>

 

بارها به سونی گفته شده است تا ميزان توليد گوشی های خود را کاهش دهد ، می توان گفت حتی اگر سونی سريع تر از ديگر شرکت ها به تکنولوژی مناسب دست يابد باز هم نخواهد توانست محصولات خود را در زمانی که تعيين کرده است ارائه کند . اکسپريا Z5 يکی از برترین گوشی های موجود در بازار است بنابراين می توان انتظار داشت سونی تا اواسط سال 2016 به توليد آن ادامه دهد . گفته می شود در سال 2016 اکسپريا Z6 تغييرات زيادی را در زمينه طراحی به خود نمی بيند . اين مدل از اوايل سال 2016 عرضه می گردد .

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر