صف طولانی معرفی کارت گرافیک‌های RTX2060؛ زوتک دو نسخه از کارت RTX2060 را معرفی کرد

صف طولانی معرفی کارت گرافیک‌های RTX2060؛ زوتک دو نسخه از کارت RTX2060 را معرفی کرد

در روزهای گذشته اخبار مربوط به کارت گرافیک های سری RTX 2000 انویدیا و در رأس آن کارت محبوب و میان رده RTX2060، بسیار داغ بود و سرتیتر رسانه‌های حوزه تکنولوژی دنیا و نیز کشورمان قرار داشت. تصمیمی عجیب از سوی انویدیا برای عرضه 6 نسخه رسمی از کارت گرافیک RTX2060 در 3 حجم 4،3 و 6 گیگابایت که هر ظرفیت با دو نوع حافظه GDDR6 و GDDR5 یا GDDR5X تولید خواهد شد و با در نظر گرفتن وجود دو نوع سیلیکون اورکلاک پذیر با پسوند A و نسخه معمولی، می‌تواند به 12 نسخه افزایش یاید. از طرفی با توجه به اینکه شرکای سازنده انویدیا هرکدام اقدام به تولید کارت گرافیک‌های سفارشی مخصوص به خود خواهند کرد، شاهد تعداد بسیار زیادی کارت گرافیک در سری RTX2060 خواهیم بود و گواه این موضوع معرفی جمعاً 39 کارت گرافیک نسخه سفارشی و مرجع از سوی شرکت گیگابایت بود!

این بار نوبت شرکت نام آشنای زوتک از شرکای انحصاری انویدیا رسیده‌است تا اطلاعات مربوط به کارت گرافیک‌های سفارشی سری RTX2060 این شرکت قبل از معرفی رسمی این کارت توسط انویدیا که احتمالاًحدود 15 ژانویه خواهد بود، فاش شود. براساس اطلاعاتی که رسانه آرژانتینی HD-Technologia ابتدا بر روی سایت خود منتشر کرده و سپس در اختیار وب سایت معروف VideoCardZ قرار گرفته است، شرکت  زوتک دو نسخه سفارشی کارت RTX2060 در قالب دو سری AMP! Edition و Twin Fan آماده عرضه کرده است تا بلافاصله پس از معرفی رسمی کارت RTX2060 توسط انویدیا، آنها را به بازار عرضه کند.
 

کارت گرافیک های جدید شرکت زوتک از سری RTX2060

کارت گرافیک های جدید شرکت زوتک از سری RTX2060

 

طراحی ظاهری هردو کارت یکسان بوده و از یک سیستم کولینگ دو اسلاته مشابه کارت RTX2070 Mini  با ابعاد طولی کوچک و مناسب و طراحی زیبا با تم نقره ای و خاکستری با خطوط شکسته و زاویه دار در قسمت پنل فن بهره می‌برند و فضای زیادی را از کیس اشغال نخواهند کرد.  تغذدیه این کارت توسط یک کانکتور 8 پین منبع تغذیه صورت خواهد گرفت و از درگاه های خروجی متنوعی شامل یک عدد درگاه DVI-D Dual Link، یک درگاه HDMI، سه عدد درگاه Display Port و نهایتاً یک خروجی VituralLink بهره خواهند برد.
 

خنک کننده کارت گرافیک RTX2060 زوتک

خنک کننده کارت گرافیک RTX2060 زوتک 

 

 

بیشتر بخوانید:


کارت گرافیک خاص ایسوس ROG Strix RTX 2080 Ti OC Call of Duty: Black Ops 4 Edition معرفی شد

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: Techpowerup


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر