آیفون XS مکس در جیب یک کاربر منفجر شد

آیفون XS مکس در جیب یک کاربر منفجر شد

خرید گوشی‌های کاملاً جدید در کنار حس جالب تجربه تکنولوژی روز در اولین فرصت ممکن، یک نگرانی هم به همراه دارد؛ تجربه اتفاقاتی ناخوشایند.

موضوع این بار بر سر پرچم‌دار جدید اپل، آیفون XS مکس است. گویا یک فرد آمریکایی به نام جاش هیلارد، مدعی شده است که گوشی آیفون XS مکس او که تنها سه هفته از خرید آن می‌گذشته، بدون هیچ دلیلی و به صورت ناگهانی، در حالی که در جیب او بوده است، شروع به داغ شدن کرده است. سپس وی متوجه می‌شود که دودهایی به رنگ‌های سبز و زرد از گوشی خارج می‌شود. این گرم شدن در مدت بسیار کوتاهی، به حدی زیاد می‌شود که باعث انفجار و آتش گرفتن گوشی شده است. به گفته جاش هیلارد وی سریعاً گوشی را خاموش کرده است اما انفجار در حدی بوده است که گوشی کاملاً از بین رفته است و اصلاً قابل استفاده نیست.

خوشبختانه این فرد آمریکایی در نتیجه انفجار آیفون XS مکس آسیب جدی ندیده است اما مسئله اینجاست که با توجه به باتری و سایر قطعات الکترونیکی، چنین انفجاری می‌تواند خطرات و آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

آیفون xs مکس آتش گرفته

آیفون xs مکس آتش گرفته

 

به هر ترتیب جاش هیلارد آمریکایی با وجود اینکه آسیب جدی ندیده است اما به دلیل دودهای خارج شده از گوشی در حال انفجار کمی برای او مشکل آفرین بوده است. حالا او به دلیل همین مسئله و ناراحتی روانی، قصد شکایت از اپل را دارد. البته ناگفته نماند که بیش از هر چیزی رفتار پشتیبانی آیفون هیلارد را عصبانی کرده است.گویا در هر دو مراجعه حضوری و تلفنی، تنها خسارتی که به هیلارد پیشنهاد شده بوده، تعویض گوشی آیفون XS مکس بوده است که چندان مطابق میل این فرد آمریکایی نبوده است.

مطمئناً تا زمانی که اپل گوشی آیفون XS مکس آتش گرفته را بررسی نکند، نمی‌توانیم درباره علت این اتفاق سخنی بگوییم. با این وجود به جز همین یک مورد، انفجار آیفون XS مکس دیگری گزارش نشده است. البته باید بگوییم که این نسختین باری نیست که شاهد آتش گرفتن گوشی‌های آیفون و یا سایر گوشی‌ها بوده‌ایم؛ بلکه چندی آیفون X هم آتش گرفته بود اما این انفجار به هیچ عنوان مانند آتش گرفتن گلکسی نوت 7 دنباله‌دار نبود.

 

بیشتر بخوانید:

اپل گران‌فروشی قدرتمند، برای ساخت آیفون XS مکس تنها 443 دلار نیاز است

آیفون X اپل هم آتش گرفت

آیفون 6 پلاس یک دانشجو در جیبش آتش گرفت!

گلکسی نوت 9 آتش گرفت

راز آتش گرفتن گوشی نوت 7 سامسونگ چه بود؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.  

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر