ساعت هوشمند لاکچری Tambour Horizon ساخت شرکت لویی ویتون با پردازنده مدل بالاتر

ساعت هوشمند لاکچری Tambour Horizon ساخت شرکت لویی ویتون با پردازنده مدل بالاتر

اگر خیلی پولدار هستید حتماً دوست دارید وسایل بهتر و گران‌تری داشته باشید. شاید آنقدر پول دارید که دیگر فیت‌بیت و اپل واچ شما را راضی نمی‌کند. اگر دوست دارید زندگی لاکچری خود را به رخ دیگران بکشید باید بدانید که شرکت لویی ویتون اینجاست تا با ساعت‌های هوشمندش شما را راضی کرده و چشم دیگران را حسابی خیره کند. 
ساعت هوشمند  LV Tambour Horizon جدید مدل پیشرفته‌ی ساعت لویی ویتون با همین نام است که در سال 2017 منتشر شد. 
این ساعت آخرین مدل جدید دارای تراشه‌ی Snapdragon Wear 3100 است. باتری این ساعت که با همکاری شرکت کوالکوم و گوگل ساخته شده بهتر از همه‌ی ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است. این ساعت نه یک روز، بلکه در صورتی که در حالت کم مصرف باشد تا پنج روز خاموش نخواهد شد. 
Tambour Horizon صفحه نمایشی با کیفیت‌تر از مدل قبلی خود دارد و با استایل سرامیکی سفید کاملاً با کیف دستی لویی ویتون شما ست می‌شود. 
این ساعت هوشمند همچنین دارای یک حلقه 24 ساعته است که روی لبه خود شب و روز را به شما نشان می‌دهد. قابلیت جدید Wear 3100 ضربان قلب و قدم‌ها را به شما نشان می‌دهد و در حالت کم مصرف نیز این قابلیت فعال خواهد بود. 
هنوز قیمت ساعت هوشمند  Louis Vuitton Tambour Horizon مشخص نیست اما مدل قبلی این ساعت 2500 دلار قیمت داشت. پس انتظار نمی‌رود که این مدل ارزان‌تر باشد. 

از دست ندهید:

هک توییتر افراد مشهور تنها در 10 دقیقه؛ هشدار جدی یک شرکت امنیتی

هواوی P Smart 2019؛ میانرده جدید هواوی رونمایی شد

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر