4 ویرایشگر عکس آنلاین که جایگزین‌های مناسب فتوشاپ هستند

4 ویرایشگر عکس آنلاین که جایگزین‌های مناسب فتوشاپ هستند

4 ویرایشگر عکس آنلاین که جایگزین‌های مناسب فتوشاپ هستند را در فیسیت ببینید.

نرم افزار فتوشاپ پادشاه نرم افزارهای ویرایش تصویر است اما هزینه خرید این نرم افزار بالاست. اگرچه به دلیل موضوع کرک کردن نرم افزارها، بسیاری از افراد برای داشتن و استفاده کردن از این نرم افزار هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند و یا اینکه هزینه بسیار پایین است، اما ممکن است به دلیل کمبود حافظه، پایین بودن گرافیک و... هنگامی که بخواهید از این نرم افزار استفاده کنید، فتوشاپ هنگ کند. از این رو قصد داریم چند ویرایشگر عکس آنلاین را معرفی کنیم که با آن‌ها می‌توانید ایفکت‌های اصلی را روی تصاویر اعمال کنید.

البته فراموش نکنید که هیچ نرم افزار ویرایش عکسی به اندازه فتوشاپ حرفه‌ای و کامل و با امکانات نیست. درواقع صدها مهندس حرفه‌ای روی این نرم افزار کار کرده‌اند. به هر ترتیب این ادیتورهای عکس آنلاین برای شرایطی که نمی‌توانید از فتوشاپ استفاده کنید و یا اینکه به همه ابزارهای فتوشاپ نیازی ندارید، گزینه بسیار مناسبی هستند.

 

بهترین ویرایشگرهای آنلاین تصاویر

1- Photopea

بدون هیچ شکی و تردیدی Photopea بهترین ویرایشگر آنلاین تصویر است. امکانات این ویرایشگر بسیار نزدیک به فتوشاپ است. حتی ظاهر Photopea هم شبیه به فتوشاپ است. بنابراین یادگیری کار کردن با آن و پیدا کردن قابلیت‌ها سردرگم نخواهید شد. ضمناً آموزشی با جزییات کامل هم برای استفاده از این ادیتور در اختیار شما قرار می‌گیرد که کار را ساده‌تر می‌کند.

خوبی این ادیتور عکس آنلاین این است که شامل همه ابزارها و قابلیت‌های کلیدی فتوشاپ مانند لایه‌ها، فیلترها، clone Stamp و... است. حتی جالب اینکه می‌توانید یک فایل PSD را از طریق این ادیتور باز کنید و یا اینکه فایل ویرایش شده توسط خودتان را هم با فرمت PSD ذخیره کنید.

یکی از بهترین ویژگی‌های این ادیتور آنلاین است که تمام اعمال به صورت آفلاین انجام می‌شود به این معنا که تنها کافی است وب سایت این ویرایشگر را باز کنید و از این جا به بعد همه چیز دقیقاً روی کامپیوتر شما انجام می‌شود. بنابراین تصویر شما به فضای ابری (cloud) فرستاده نمی‌شود و سرعت انجام کار به مراتب بیشتر از حالت آنلاین می‌شود.

ویرایشگر آنلاین عکس _ Photopea

ویرایشگر آنلاین عکس _ Photopea

 

2- Mara.Photos

این ویرایشگر تصویر آنلاین یکی از ساده‌ترین ابزارهاست که تعداد زیادی ایفکت، فیلتر و ابزار دارد که به صورت رایگان در اختیار شماست. از جمله این ابزارها می‌توانیم به کراپ (crop)، تغییر سایز (resize)، تنظیم نور، حذف قرمزی چشم، انواع فیلترها، پرسپکتیو (prespective) و... اشاره کنیم.

برای استفاده از این ویرایشگر عکس آنلاین ابتدا باید ایفکت مورد نظر را انتخاب کنید، سپس عکس را از روی کامپیوتر خود یا فضای ابری (Cloud) و یا یک آدرس اینترنتی روی سایت آپلود کنید. حالا می‌توانید انتخاب کنید که ایفکت با چه درجه‌ای روی عکس اعمال شود. زمانی که یک ایفکت را اعمال کردید می‌توانید ایفکت بعدی را روی آن اعمال کنید.

ویرایشگر آنلاین عکس _Mara.Photos

ویرایشگر آنلاین عکس _Mara.Photos

 

3- Remove BG؛ بهترین ابزار برای حذف پس زمینه

یکی از ابزارهای جذاب فتوشاپ magic wand است که با استفاده از آن می‌توانید پس زمینه تصویر را حذف کنید. ویرایشگر عکس آنلاین Remove BG هم دقیقاً همین کار را به صورت آنلاین انجام می‌دهد.

تنها کافی است یک عکس را از کامپیوتر روی سایت آپلود کنید و یا URL آن را وارد کنید. حالا Remove BG بعد از چند دقیقه کار کردن روی عکس، پس زمینه حذف می‌شود. حالا می‌توانید عکس را دانلود کرده و به رایگان و بدون هیچ واتر مارکی روی کامپیوتر خود ذخیره کنید.

صادقانه بگوییم که Remove BG بهترین ابزار آنلاین موجود برای این کار است.

ویرایشگر آنلاین عکس _ Remove BG

ویرایشگر آنلاین عکس _ Remove BG

 

4- Image ToolBox؛ ابزاری برای تغییر سایز جمعی تصاویر

این ویرایشگر عکس آنلاین امکان تغییر سایز تعدادی تصویر را به صورت همزمان فراهم می‌کند. شما می‌توانید تصاویر را با یک رزولوشن مشخص و بر مبنای طول و عرضه و یا با درصد، تغییر سایز دهید. همچنین این ابزار می‌تواند فرمت تعدادی از تصاویر را به صورت همزمان به JPEG یا PNG تغییر دهد. همچنین می‌توانید کیفیت عکس را انتخاب کنید که حجم آن را هم مشخص می‌کند.

خوبی این ویرایشگر این است که اگر عکس را یک بار آپلود کرده باشید، برای ویرایش مجدد نیازی به آپلود دوباره نیست بلکه کافی است گزینه re-edit یا retry را انتخاب کنید.

ویرایشگر آنلاین عکس _ Image ToolBox

ویرایشگر آنلاین عکس _ Image ToolBox

 

هیچ یک از این ابزارها قدرت فتوشاپ را ندارند و فتوشاپ مجموعه‌ای کامل از انواع ابزارهای حرفه‌ای است اما اگر به دنبال یک کار خاص هستید و پیچیدگی فتوشاپ را هم نمی‌پسندید، ابزارهای بالا گزینه‌های مناسبی هستند.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین نرم افزارهای رایگان تغییر فرمت ویدیو 2018

دانلود کنید: ویرایشگر عکس قدرتمند فتوشاپ فیکس برای اندروید منتشر شد

نحوه تغییر اندازه لایه‌ها در فتوشاپ

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: makeuseof


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر