بروزرسانی جدید ایکس باکس وان: افزایش افراد پارتی چت به دوازده نفر

بروزرسانی جدید ایکس باکس وان: افزایش افراد پارتی چت به دوازده نفر

مایکروسافت صدای کاربران را شنیده و بر اساس بازخورد آنها، تعداد افراد شرکت کننده در یک پارتی چت ایکس باکس وان، از هشت نفر به دوازده نفر افزایش یافته است. لاری هرب گفته است: "بر اساس 2200 رای در بازخورد ایکس باکس، ما پارتی چت را به دوازده نفر افزایش دادیم."</p>


ویژگی جدید، تمام ایکس باکس وان ها و نیز کاربران ایکس باکس ویندوز 10 را هم شامل می شود. این ویژگی افزایش کاربران، خود را در بازی های فیفا نشان می دهد که یازده بازیکن جداگانه در زمین حضور دارند.
علاوه بر افزایش اعضا در پارتی چت، توانایی چت متنی نیز مانند چت صوتی افزوده شده است. تجربه Game DVR، آواتارهای متحرک جدید، منوی دسترسی سریع بروز شده و تنظیمات جدید از دیگر ویژگی های بروز شده ایکس باکس است. این بروزرسانی در اواخر امروز منتشر می شود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر