27GL850G کوچکترین عضو خانواده مانیتورهای جدید LG با پشتیبانی از G-Sync و رفرش ریت 160 هرتز را در نمایشگاه CES 2019 ملاقات کنید!

27GL850G کوچکترین عضو خانواده مانیتورهای جدید LG با پشتیبانی از G-Sync و رفرش ریت 160 هرتز را در نمایشگاه CES 2019 ملاقات کنید!

شرکت LG که از بزرگترین سازندگان تلویزیون و مانیتور در دنیا به شمار می رود و حتی تامین کننده پنل های مورد نیاز دیگر تولیدکنندگان مانیتور مانند ایسوس نیز می‌باشد، به تازگی مانیتور جدیدی را از سری مانیتورهای گیمبنگ خود با نام Ultra Gear معرفی کرده است. مانیتور 27GL850G  شرکت ال جی کوچکترین عضو خانواده Ultra Gear این شرکت بوده که  در کنار مدل های 38 و 49 اینچی این خانواده در نمایشگاه CES 2019 به طور رسمی رونمایی خواهد شد.  ویژگی‌های مهم مانیتور  27GL850G با  برادران ارشد خود یکسان بوده و تنها در ابعاد و رزولوشن و نسبت تصویر با آن مدل ها متفاوت می‌باشد و ال جی این مانیتور را برای کاربرانی که  به هر دلیل دوست ندارند یک مانیتور بسیار بزرگ را بر روی میز کار خود داشته باشند، یا فضای کافی برای خرید مانیتوری با این ابعاد ندارند، معرفی کرده‌است تا مشتریان و مخاطبان مانیتورهای  با ابعاد متوسط و کوچکتر از 30 اینچ را از دست ندهد.

مانیتور 27GL850G از یک پنل 27 اینچی با کیفیت و دارای فناوری Nano IPS با رزولوشن تصویر 1440 * 2560 پیکسل ( WQHD) بهره برده و دارای نرخ به روز رسانی تصویر (رفرش ریت) پیش فرض 144 هرتز می‌باشد که پس از فعال سازی قابلیت G-Sync انویدیا در منو OSD مانیتور، به 160 هرتز ارتقاء می‌یابد. رفرش ریت 160 هرتزی این مانیتوربه واسطه وجود قابلیت G-Sync انویدیا ، تجربه‌ای بسیار عالی و لذت بخش را برای گیمرها به ویژه در صحنه های سریع را با طبیعی ترین حالت ممکن و بدون مات شدن تصویر ایجاد خواهد کرد، هرچند گیمر نیاز به سخت افزار قدرتمندی برای دستیابی به چنین کیفیتی بر روی این مانیتور خواهد داشت.

از دیگر ویژگی‌های این مانیتور، می‌توان به کنتراست 1000:1، زاویه دید 178 درجه افقی و عمودی و وجود قابلیت Flicker-Free برای رفع پرش تصویر و پشیگیری از خستگی چشمان کاربر در هنگام استفاده از این مانیتور، اشاره کرد. همچنین مانیتور 27GL850G به واسطه بهره مندی از پنل با کیفیت با فناوری Nano IPS قادر به پشتیبانی از طیف رنگ حدوداً 98 درصدی استاندارد DCI-P3 خواهد بود. اگرچه به طور مستقیم اشاره ای به پشتیبانی از قابلیت HDR10 در این مانیتور نشده است، اما وجود این قابلیت در مدل های ببزرگ تر این خانواده و همچنین پشتیبانی از طیف رنگ DCI-P3 احتمال وجود این قابلیت بر روی کوچکترین فرزند خانواده مانیتورهای گیمینگ LG را تقویت می‌کند.

بخش پشتی مانیتور LG 27GL850G به همراه درگاه های ورودی و خروجی

 

نورپردازی قرمز رنگ بخش دایره‌ای پشت مانیتور را بسیار زیبا جلوه خواهد داد؛ هرچند اگر به نورپردازی RGB مجهز می‌شد، این زیبایی چندبرابر جلوه می‌کرد. یک براکت از پیش نصب شده VESA برای نصب مانیتور بر روی دیوار، قابلیت تنظیم زاویه افقی و عمودی مانیتور، قابلیت تنظیم ارتفاع پایه مانیتور و نهایتاً امکان چرخش 90 درجه‌ای پنل بر روی پایه و قرار گرفتن به صورت عمودی، از جمله تدابیر LG است که به ارگونومیک شدن و راحتی هرچه بیشتر کاربر در زمان استفاده کمک خواهد کرد.

درگاه‌های ورودی و خروجی این مانیتور، شامل یک درگاه Display Port و یک درگاه HDMI، دو درگاه USB3.0 با پشتیبانی از شارژ سریع و یک پورت USB 3.0 upstream  و نهایتاً خروجی 3.5 میلی‌متری هدفون و سوکت  برای اتصال آداپتور جهت تامین توان مورد نیاز این مانیتور خواهد بود.

در خصوص زمان پاسخگویی، میزان روشنایی پنل و همچنین قیمت و زمان عرضه و به طور کلی تایید نهایی مشخصات باید تا شروع نمایشگاه بزرگ CES2019 منتظر بمانیم.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: Techpowerup


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر