اندرويد مارشمالو برای موتورولا Moto X 2014

اندرويد مارشمالو برای موتورولا Moto X 2014

موتورولا يکی از اولين شرکت هايی بود که اندرويد لولی پاپ (Lollipop) را روی دستگاه های خود نصب کرد ، در زمينه اندرويد مارشمالو(Marshmallow) نيز همين وضعيت وجود دارد .نصب اندرويد مارشمالو بر روی 2014 Moto X توسط Wi-Fi Alliance تاييد شده است .</p>

گوگل نيز اعلام کرد که مارشمالو از 5 اکتبر (13 مهرماه ) روی دستگاه های نکسوس هم نصب می شود . اين يعنی نکسوس 5 ، نکسوس 6 ، نکسوس 9 و نکسوس 7 (2012 ) به اين سيستم عامل مجهز می شوند .می توان گفت که فرايند نصب مارشمالو بر روی 2014 Moto X در مراحل پايانی خود قرار دارد . در هر حال کاربران Moto X 2014 مدت زمان زيادی را منتظر نخواهند ماند . نکته جالب اين است که در نسل کنونی گوشی های پرچم دار Moto X از نسخه 5.1.1 لولی پاپ استفاده می شود . زمان نشان می دهد که آيا تا اخر سال 2015 ، مارشمالو با لولی پاپ جايگزين می شود يا خير ؟!

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر