آمازون ارزشمندترین برند دنیا شد؛ تصاحب جایگاهی که به مایکروسافت نیامد

آمازون ارزشمندترین برند دنیا شد؛ تصاحب جایگاهی که به مایکروسافت نیامد

آمازون ارزشمندترین برند دنیا شد؛ تصاحب جایگاهی که به مایکروسافت نیامد، تنها 5 هفته در دست این شرکت ماند و حالا نسیب آمازون شد.

آمازون، کمپانی 24 ساله‌ای که نتیجه دست‌رنج جف بزوس است، بالاخره با شکست مایکروسافت، جایگاه ارزشمندترین برند دنیا را به دست آورد.

اوایل آذرماه همین امسال بود که مایکروسافت پس از سال‌ها موفق شد اپل را شکست دهد و با ارزشی برابر با 751.88 میلیارد دلار، جایگاه ارزشمندترین برند دنیا را به دست بیاورد اما این عنوان تنها عمری 5 هفته‌ای برای مایکروسافت داشت و طبق اطلاعات رسمی از دوشنبه گذشته، این عنوان به آمازون رسیده است.

بنا به گزارشات، آمازون در حال حاضر ارزشی به میزان 796 میلیارد دلار دارد این در حالی است که مایکروسافت، برندی که جایگاه اول را از دست داده، 783 میلیارد دلار ارزش دارد. در جایگاه‌های سوم و چهارم هم به ترتیب شرکت‌های گوگل و اپل و هر یک با ارزش 745 و 701 میلیارد دلار قرار دارند.

بی‌شک در سال 2019 همه کمپانی‌های بزرگ دنیا، مخصوصاً این چهار کمپانی برتر، تلاش می‌کنند تا تاج را بر سرشان بگذارند و عنوان ارزشمندترین برند دنیا را به دست بیاورند. البته شاید مایکروسافت بیش از هر کمپانی دیگری تلاش کند تا این بار دیگر شیرینی عنوانی که تنها 5 هفته ریز دندانش رفته بود را تجربه کند.

 

بیشتر بخوانید:

راه‌های رفته جف بزوس، رئیس آمازون برای موفقیت

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: windowscentral


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر