روترهای جدید سری EXo دی لینک با پوشش سرتاسری وای فای و تشخیص خودکار حمله رونمایی شدند

روترهای جدید سری EXo دی لینک با پوشش سرتاسری وای فای و تشخیص خودکار حمله رونمایی شدند

روترهای جدید سری EXo دی لینک با پوشش سرتاسری وای فای و تشخیص خودکار حمله رونمایی شدند. این روترها با دستیار صوتی دیجیتال قابل کنترل هستند.

نمایشگاه CES 2019 در حال برگزاری است و دی لینک هم با معرفی روترهای خانواده Exo در این رویداد بزرگ حرفی برای گفتن دارد. با فیسیت همراه باشید تا مهم‌ترین ویژگی‌های این روتر جدید را با هم بررسی کنیم.

 

ویژگی‌های روترهای سری Exo دی لینک

پوشش وای فای سرتاسری

این روترهای جدید دی لینک از فناوری شبکه توری (Mesh network) استفاده می‌کنند. از این رو به خوبی می‌توانند پوشش وای فای سراسری را در خانه فراهم کنند. درواقع با ترکیب روترهای سازگار از طریق فناوری شبکه توری، شرایطی را فراهم می‌شود که در کل محیط خانه و یا اداره پوشش خوبی فراهم شود به طوری که با جابه‌جایی، سیستم شما به صورت اتوماتیک به شبکه‌ای که قوی‌ترین سیگنال را دارد وصل شود و نیازی به تغییر دستی شبکه نباشد.

 

تامین امنیت با پلتفرم MacAfee

روترهای جدید خانواده Exo از نظر تامین امنیت هم عملکرد بسیار خوبی دارند. درواقع این روترها با استفاده از پلتفرم McAfee، حملات سایبری را شناسایی کرده و در برابر این حملات، اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

درواقع پلتفرم secure Home مک آفی این روترها را به صورت رمزگذاری سرتاسری ایمن کرد و به دنبال آن از همه دستگاه‌هایی که به شبکه متصل شده‌اند، دربرابر حملات محافظت می‌کند.

 

سایر مشخصات

در جریان نمایشگاه CES 2019 سه مدل از روترهای سری Exo معرفی شدند که عبارتند از:

  • DIR-3060 AC3000 Smart Mesh Wi-Fi Router
  • DIR-2660 AC2600 Smart Mesh Wi-Fi Router
  • DIR-1960 AC1900 Smart Mesh Wi-Fi Router

یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های روترهای سری Exo دی لینک، امکان کنترل از طریق دستگاه‌های مجهز به دستیار صوتی دیجیتال گوگل و آمازون الکسا است.

این روترهای جدید دی لینک که برای مدیریت شبکه‌های شلوغ از پردازنده‌های دو هسته‌ای استفاده می‌کنند، بعد از آپدیت فرم وری (که اتوماتیک است)، به آخرین قابلیت‌های امنیتی مجهز می‌شوند که امنیت را برای کاربران بیش‌تر از قبل می‌کنند.

دی لینک در نظر دارد تا روترهای سری Exo را در نیمه اول سال جاری میلادی راهی بازار کند.

 

بیشتر بخوانید:

ذن بوک S13، کم حاشیه‌ترین لپ تاپ دنیا در جریان نمایشگاه CES 2019 رونمایی شد

تلویزیون 98 اینچی 8K سامسونگ رونمایی شد؛ تلویزیونی در حد یک پرده پروژکتور

GeForce RTX 2060، کارت گرافیک جدید انویدیا با قیمت 350 دلار معرفی شد

ربات نانوا، بخشی جذاب از نمایشگاه CES 2019 که جایگزین انسان‌هاست

 

منبع خبر: techradar


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر