جزئیاتی از گوشی های لومیا با ویندوز 10 در فروشگاه مایکروسافت

جزئیاتی از گوشی های لومیا با ویندوز 10 در فروشگاه مایکروسافت

پیش از مراسم عرضه تولیدات هفته آینده در چهارده مهر، فروشگاه مایکروسافت، به صورت تصادفی جزئیاتی از لومیا 950 و لومیا 950 XL، دو گوشی هوشمند با سیستم عامل ویندوز 10 فاش کرد. این دو گوشی هنوز به صورت رسمی عرضه نشده اند. این لیست، بلافاصله حذف شد ولی جزئیات آن به بیرون درز کرد.</p>


با توجه به این لیست، لومیا 950 گوشی کوچکتری است که صفحه نمایش 5.2 اینچی دارد و لومیا 950 XL، با صفحه نمایش 5.7 اینچی بزرگتر خواهد بود. این دو گوشی رزولوشن کواد اچ دی (2560 در1440 پیکسل) دارند.

Nikkhah64
هر دوی این گوشی ها دارای دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی با لنزهای زایس و حافظه داخلی 32 گیگابایت می باشند. گزارش شده است که هر دو گوشی اسلات کارت میکرو SD دارند که از این طریق می توان حافظه گوشی را تا 2 ترابایت افزایش داد.
این تنها اطلاعاتی است که از لیست فروشگاه مایکروسافت منتشر شده است ولی پیش از این نیز شایع شده بود که لومیا 950، پردازنده اسنپدراگون 808 و باتری 3000 میلی آمپری دارد و لومیا 950 XL، پردازنده قوی تر اسنپدراگون 810 و باتری 3300 میلی آمپری خواهد داشت.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر