سامسونگ به مناسبت دهمین سالگرد عرضه گلکسی، گلکسی اس 10 را رونمایی می‌کند

سامسونگ به مناسبت دهمین سالگرد عرضه گلکسی، گلکسی اس 10 را رونمایی می‌کند

سامسونگ به مناسبت دهمین سالگرد عرضه گلکسی، گلکسی اس 10 را در 20 فوریه یعنی 1 اسفندماه رونمایی می‌کند.

گوشی‌های هوشمند معمولا جایی در نمایشگاه CES هر ساله ندارند و شرکت‌های بزرگ ترجیح می‌دهند تا در رویدادهایی برنامه‌ریزی شده و منحصر به هر محصول، این گوشی‌ها را رونمایی کنند. حالا سامسونگ از فرصت نمایشگاه CES 2019 استفاده کرده و تاریخ عرضه گوشی گلکسی بعدی که قرار است به مناسبت دهمین سالگرد عرضه گوشی‌های گلکسی رونمایی شود را اعلام کرده است؛ گوشی که به اتفاق نظر آن را گلکسی اس 10 می‌دانیم.

بنا به گفته سامسونگ، قرار است در رویدادی که در تاریخ 20 فوریه یعنی 1 اسفند ماه در تالار بیل گراهام سیویک در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد، از گلکسی اس 10 (Galaxy S10) رونمایی خواهد کرد.

سامسونگ سال‌هاست که جایگاه اولین تولید کننده گوشی‌ها در سراسر دنیا را دارد. اگرچه هواوی با سرعت و قدرت زیادی، بعد از پشت سر گذاشتن اپل و کسب جایگاه دوم، در تلاش است تا باز هم پیشرفت کند اما همچنان سامسونگ صدرنشین است. بنابراین برای دهمین سالگرد عرضه گوشی‌های گلکسی، انتظار داریم که سامسونگ سنگ تمام بگذارد. از این رو مدت‌هاست که شایعات بسیاری درباره گلکسی اس 10 به گوشی می‌رسد.

بنا به این شایعات سامسونگ برای سال 2019 در نظر دارد تا از گوشی‌های گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 لایت (یا گلکسی اس 10E) به همراه یک مدل ویژه که از 5G بهره خواهد برد، رونمایی کند. همچنین انتظار داریم که همه این گوشی‌ها به پردازنده Exynos 9820 مجهز شوند.

همچنین احتمال دارد که سامسونگ در جریان این رویداد از گوشی تاشدنی خود با نام galaxy X رونمایی کند. البته معرفی چندین محصول منحصر به فرد در یک رویداد ریسک بزرگی است و ممکن است یکی از این محصولات را کلا به سایه ببرد و توجه‌ها را از آن بگیرد. بنابراین ممکن است تنها یک نمونه prototype از این گوشی رونمایی شود و یا اینکه تیزری از آن نمایش داده شود که جزییاتی از دستگاه را مشخص نمی‌کند.

به هر ترتیب باید تا 1 اسفند منتظر بمانیم تا ببینیم که سامسونگ برای سال 2019 خود و برای دهمین سالگرد عرضه گوشی‌های سری گلکسی چه برنامه‌ای را در نظر گرفته است.

فیسیت به صورت آنلاین این رویداد را برای شما گزارش خواهد کرد بنابراین در روز رونمایی ما را دنبال کنید.

شما چه انتظاری از مراسم رونمایی از گلکسی اس 10 دارید؟

 

بیشتر بخوانید:

سامسونگ در اول اسفندماه از گلکسی اس 10 با شروع قیمت 881 دلار رونمایی می‌کند

گلکسی اس 10 اولین گوشی مجهز به 5G خواهد بود

گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10؛ پرچمداران 2019 سامسونگ در راه هستند

​​​​​​​

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: cnet


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر