اپلیکیشن Outlook Groups برای ویندوزفونی ها آپدیت شد

اپلیکیشن Outlook Groups برای ویندوزفونی ها آپدیت شد

اواخر شهریور ماه مایکروسافت برنامه ای برای ویندوزفونی ها و ویندوز 10 عرضه کرد کهبه کارهای تجاری مربوط می شود به نامOutLook Groups مایکروسافت این برنامه را بعد از تست نهایی در دسترس کاربران ویندوزی قرار داد. حالا بعد از گذشت دو هفته برای آن آپدیت عرضه کرده است.</p>

این برنامه همان طور که از اسمش مشخص است با ایمیل آوت لوک کار می کند و کاربران نیاز به حساب آفیس 365 دارند.آوت لوک گروپ برای کاربری اداری و تجاری است که به کاربران شرکت های دارای این سیستم قابلیت های جالبی را می دهد. از جمله این امکانات ایمیل های دسته ای، قابلیت اشتراک گذاری تصاویر با قابلیت مِنشِن کردن -mantion-همچنین کار چند نفر به صورت هم زمان بروی یک پروژه word و یا excel است، شرکت کردن در گفتگوهای گروهی ایمیلی به سادگی و به اشتراک گذاشتن عکس ها، Like پیام ها، و منشن کردن افراد یا یک گروه است.

برای تکمیل اطلاعاتتان باید بگوییم،آفیس 365 سرویس آنلاین مایکروسافت است که امکانات مشابه مایکروسافت آفیس کامپیوترهای شخصی را به کاربر ارائه می دهد. آفیس 365 در راستای محبوبیت سرویس ها Cloud و رقابت با Google Doc ساخته شده است.این سرویس اپلیکیشنی هم دارد که قبلا در گروه فیسیت معرفی کرده ایم.

به هر حال اپلیکیشن تازه وارد آوت لوک گروپ، امروز آپدیت دریافت کرده است.این آپدیت برخی باگ های این اپلیکیشن را رفع کرده است و سرعت و کیفیت کاربری آن بهبود یافته است.همچنین ویژگی جدید به این اپلیکیشن افزوده شده است، این ویژگی ارتباط عمیق تر و بهتری را با به روزرسانی های اطلاعات این سرویس ایجاد می کند.یکی از باگ هایی که برای کاربران این سرویس مشکل ساز شده بود،دکمه ی Send بود که در این آپدیت رفع شده است.به طور دقیق گفته نشده این آپدیت چه باگ هایی را رفع کرده است اما ان چه به نظر می رسد سرعت این اپلیکیشن بیش تر شده و کاربری آن روان تر شده است.

این برنامه را می توانید از استورهای ویندوز خود و یا از طریق لینک زیر دانلود کنید.

ayaz61

دانلود

 

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر