با گوگل پلی استور مشکل دارید؟ بهترین برنامه‌های جایگزین گوگل پلی اینجاست

با گوگل پلی استور مشکل دارید؟ بهترین برنامه‌های جایگزین گوگل پلی اینجاست

با گوگل پلی استور مشکل دارید؟ بهترین برنامه‌های جایگزین گوگل پلی که می‌توانید دانلود کنید را در فیسیت ببینید.

بسیاری از کاربران اندروید تصور می‌کنند که گوگل پلی استور تنها برنامه‌ای که می‌توانند برای دانلود برنامه‌های اندرویدی به آن مراجعه کنند. مسئله اینجاست که گاهی اوقات روی برخی از گوشی‌ها نمی‌توانید از گوگل پلی استور استفاده کنید. اصلاً نگران نباشید، باید بگوییم که چندین برنامه مشابه گوگل پلی و البته باکیفیت برای دانلود برنامه‌های اندرویدی وجود دارد که می‌توانید به عنوان جایگزین گوگل پلی از آن استفاده کنید. با فیسیت همراه باشید تا این برنامه‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

بهترین برنامه‌های جایگزین گوگل پلی استور

1- Amazon appStore

اولین و بهترین جایگزین برای گوگل پلی، آمازون اپ استور است. البته تعداد برنامه‌های موجود در آمازون اپ استور اصلاً قابل مقایسه با گوگل پلی نیست اما تعداد زیادی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌های اندرویدی در این فروشگاه اپلیکیشن جمع شده است. البته ناگفته نماند که سرویس‌های گوگل در این برنامه وجود ندارند.

لینک دانلود رایگان آمازون اپ استور

بهترین برنامه‌های جایگزین گوگل پلی استور_ آمازون پلی استور

بهترین برنامه‌های جایگزین گوگل پلی استور_ آمازون پلی استور

2- F-Droid

یکی دیگر از جایگزین‌های گوگل پلی استور F-Droid است. این اپلیکیشن شامل برنامه‌های زیادی نیست اما بزرگ‌ترین فروشگاه اپلیکیشنی است که شامل برنامه‌های رایگان و متن باز (Open Source) است. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته F-Droid این است که اطمینان بیشتری برای دانلود برنامه‌ها دارید زیرا احتمال وجود بدافزار در این برنامه‌ها به شدت پایین است. همچنین در صورتی که برنامه‌ای رفتار کاربر، لوکیشن و... را ردیابی کند، F-Droid کاربر را مطلع می‌کند.

لینک دانلود رایگان F-Droid

فروشگاه اینترنتی F-Droid

فروشگاه اینترنتی F-Droid

 

3- SlideME

جایگزین بعدی گوگل پلی استور SlideME است که با هدف سرویس دهی در مناطقی که گوگل پلی، سرویس دهی خوبی ندارد، فعالیت می‌کند. بنابراین SlideME جایگاه برنامه‌هایی است که گوگل پلی به خوبی آن‌ها را ارائه نمی‌کند.

اگر بخواهیم تعداد برنامه‌هایی که در SlideME وجود دارد را با دو فروشگاه اپلیکیشن قبلی مقایسه کنیم باید بگوییم که SlideME بیشتر از F-Droid اما کمتر از آمازون پلی برنامه دارد.

خوبی این فروشگاه داشتن ریوو و رتبه برای هر برنامه است بنابراین راحت‌تر می‌توانید به برنامه‌های که دانلود می‌کنید اطمینان کنید.

سال‌هاست که واسط کاربری این برنامه تغییری نکرده است اما هنوز هم استفاده از این برنامه ساده است و به سادگی متوجه می‌شوید که چطور باید از آن استفاده کنید. البته باید بدانید که یک بنر تبلیغاتی گاهی اوقات وسط این برنامه نمایش داده می‌شود که کمی آزاردهنده است.

لینک دانلود رایگان SlideME

SlideME

SlideME

4- Humble Bundle

این برنامه در ابتدا با هدف یک فروشگاه اپلیکیشن کارش را شروع نکرد بلکه باندل‌هایی از برنامه‌هایی را به کاربر ارائه می‎‌داد که برای یک پکیج برنامه مدنظر کاربر باشد. اگرچه این رویکرد در Humble Bundle همچنان وجود دارد اما رفته رفته به یک فروشگاه اپلیکیشن نه چندان کامل هم‌هم تبدیل شده است. بعلاوه این فروشگاه کتاب‌های الکترونیکی و soundtrack را هم می‌فروشد.

واسط کاربری این برنامه کمی از رده خارج است اما هنوز هم مشکل چندانی ندارد.

لینک دانلود رایگان Humble Bundle

Humble Bundle

Humble Bundle

 

5- کافه بازار

فروشگاه اپلیکیشن ایرانی که بی‌شک همه ما بارها و بارها از آن استفاده کرده‌ایم کافه بازار است. این فروشگاه اپلیکیشن بومی شامل انواع بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها، پیام رسان‌ها و... است که در چند دسته رایگان، پولی و با پرداخت درون برنامه‌ای در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. خوبی این فروشگاه اپلیکیشن، پوشش کامل برنامه‌های بومی در همه دسته‌هاست.

کافه بازار

 

اگر شما هم با گوگل پلی استور مشکل دارید، کدام یک از برنامه‌های بالا را ترجیح می‌دهید؟ آیا تجربه استفاده از برنامه خاصی در این زمینه را داشته‌اید؟

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: makeuseof


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر