فروش 100 هزار دستگاه ردمی نوت 7 تنها در کمتر از 10 دقیقه

فروش 100 هزار دستگاه ردمی نوت 7 تنها در کمتر از 10 دقیقه

ردمی نوت 7، گوشی قدرتمند اما فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه‌ای که تنها 5 روز از رونمایی آن می‌گذرد بار دیگر همه ما را شگفت‌زده کرده است. بار اول با قیمت عالی نسبت به مشخصاتش و حالا با فروش فوق‌العاده آن هم تنها در کمتر از 9 دقیقه!

روز گذشته ردمی، برند تازه مستقل شده از شیائومی که هدفش تولید محصولاتی مقرون‌به‌صرفه است، اعلام کرده بود خودش را برای فروش 1 میلیون گوشی ردمی نوت 7 (Redmi note 7) تنها تا پایان ماه ژانویه آماده کرده است. حالا امروز، 15 ژانویه، اولین روز فروش ردمی نوت 7 بود و شیائومی تنها در مدت 8 دقیقه و 36 ثانیه توانست 100 هزار گوشی را بفروشد.

ردمی نوت 7 اولین گوشی مستقل برند ردمی است که با دوربین 48 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 660، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و با قیمت فوق‌العاده مناسبت 150 تا 210 دلار (که بسته به میزان حافظه داخلی و رم متغیر است) رونمایی شد. از همان ابتدایی که این گوشی رونمایی شد، به دلیل مشخصات و قیمتش کاملاً مشخص بود که فروش عالی را تجربه کند اما حالا فروش شگفت‌انگیز این محصول در این مدت کوتاه، بار دیگر خبرساز شده است.

جالب اینجاست که تقریباً نیمی از فروش این گوشی از طریق فروشگاه آنلاین شیائومی، Mi Store انجام شده است. البته 50 درصد باقی‌مانده فروش هم به صورت آنلاین بوده اما از طریق خرده‌فروشی‌های آنلاین دیگر.

فروش بعدی ردمی نوت 7 برای جمعه یعنی 18 ژانویه، ساعت 10 به وقت محلی برنامه‌ریزی شده است که انتظار داریم باز هم رکوردی خبرساز از خود به جای بگذارد.

گوشی Redmi note 7 در سه رنگ آبی، مشکی و قرمز رنگ، همراه با شارژر 10 واتی به زودی عرضه خواهد شد.

 

ردمی نوت 7 را دقیق‌تر ببینید:

ردمی نوت 7 شیائومی با قیمت تنها 150 دلار و دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر