این اسنیکرهای بسکتبال جدید نایکی با اپلیکیشن کنترل می‌شوند

این اسنیکرهای بسکتبال جدید نایکی با اپلیکیشن کنترل می‌شوند

شرکت نایکی اخیراً کفش‌های بسیار پیشرفته‌ی بسکتبال  Nike Adapt BB خود را معرفی کرد که با استفاده از اپلیکیشن کنترل شده و به صورت خودکار تنظیم می‌شود. اریک آوار، مدیر بخش نوآوری شرکت نایکی در این باره گفت :« دلیل این که ما بسکتبال را به عنوان اولین کفش Nike Adapt انتخاب کردیم این است که ورزشکاران اینطور از ما خواسته بودند.» او در ادامه گفت: « در طی یک بازی معمولی بسکتبال پای ورزشکار تغییر می‌کند و قابلیت تغییر با گشاد کردن کفش برای افزایش فشار خون و سپس دوباره تنگ کردن آن برای عملکرد بهتر المانی است که ما معتقدیم تجربه‌ی ورزشکار را بسیار لذت‌بخش و بهتر خواهد کرد.» 

نایکی


بنا به گفته‎ی شرکت نایکی،  Adapt BB از یک موتور خاص و همچنین دنده‌های حساس به فشار استفاده می‌کند تا به صورت خودکار راحتی کفش را در پای بازیکن تنظیم می‌کند.با استفاده از اپلیکیشن Nike Adapt، بازیکن همچنین می‌تواند تنظیمات مختلف و استحکام کششی را وارد کند. بند این کفش‌ها قابلیت کشش تا 32 کیلوگرم را دارد که به گفته نایک تقریباً برابر نیروی بندهای استاندارد چتر نجات است. تکنولوژی FitAdapt نایکی نیز به صورت مرتب آپدیت سفت‌افزاری دریافت خواهند کرد که Adapt BB را به اولین محصول این شرکت تبدیل می‌کند که با گذر زمان عملکرد آن بهتر شده و بیشتر اندازه‌ی پای بازیکن می‌شود. 

Nike


با توجه به طبیعت بسیار پیشرفته‌، کفش  Adapt BB نایکی به همراه زیرپایی شارژر وایرلس Qi ( عکس بالا) به فروش می‌رسد. درضمن صاحب کفش روی نور LED زیر آن کنترل داشته، می‌تواند رنگ آن را تغییر دهد.  کفش Adapt BB از تاریخ 28 بهمن روی استور آنلاین نایکی با قیمت 350 دلار موجود خواهد بود. 

از دست ندهید:

ساعت هوشمند لاکچری Tambour Horizon ساخت شرکت لویی ویتون با پردازنده مدل بالاتر

معرفی اپلیکیشن Sticker Studio؛ اپلیکیشنی برای ساخت استیکر در واتس اپ

هواوی واچ GT معرفی شد

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر