اندروید استودیو 1.4 با ابزارهای جدید منتشر شد

اندروید استودیو 1.4 با ابزارهای جدید منتشر شد


مدت زیادی از عرضه اندروید استودیو 1.3 نمی گذرد که گوگل نسخه پایدار 1.4 اندروید استودیو را منتشر کرد. اندروید استودیو 1.4، ابزارهای طراحی جدید، مانیتورهای عملکرد و سرویس های توسعه دهنده به محیط توسعه افزوده است.


تعدادی ابزار طراحی جدید به اندروید استودیو افزوده شده است که با ویزارد Vector Asset شروع می شود. همچنین ویرایشگر تم نیز برای آسانتر کردن مدیریت تم برنامه ها به این نسخه افزوده شده است. در ویزارد Project نیز، الگوهای اپلیکیشن های جدید نیز قرار گرفته است.
اندروید استودیو 1.4 دارای مانیتورهای عملکرد نیز می باشد. مانتیور GPU که کارآیی GPU را بررسی می کند، مانیتور شبکه برای اندازه گیری استفاده برنامه از شبکه از ویژگی های این نسخه هستند. سرویس توسعه دهنده جدید Firebase از دیگر مشخصات این نرم افزار است. Firebase شامل ذخیره سازی داده، هاست استاتیک و سرویس های تعیین هویت کاربر می شود.
توسعه دهندگان برای بروزرسانی نرم افزار اندروید استودیوی خود می تواند به مسیر زیر بروند.
Help > Check for Update On Windows and Linux یا Help > Check for Updates on OS X

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر