حجم بسته‌های اینترنت، با ثابت ماندن قیمت، 10 درصد افزایش یافت

حجم بسته‌های اینترنت، با ثابت ماندن قیمت، 10 درصد افزایش یافت

عمل به وعده دیگری از وزیر ارتباطات: حجم بسته‌های اینترنت، با ثابت ماندن قیمت، 10 درصد افزایش یافت.

موضوع افزایش تعرفه اینترنت موبایلی در انواع اپراتورها، مدتی است که کاربران زیادی را به شکایت واداشته‌ تا جایی که این نارضایتی‌ها را به گوش وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی رساندند. آذری جهرمی بعد از اطلاع از موضوع، مانند همیشه قول پیگیری آن را داد؛ قولی که با تأخیر چند روزه، حالا عملی شده و شاهد نتایج مثبت آن هستیم. به لطف این پیگیری‌های وزیر ارتباطات شاهد افزایش حجم بسته‌های اینترنتی موبایل هستیم.

به گفته وزیر ارتباطات با ثابت ماندن تعرفه‌های بسته‌های اینترنتی، حجم آن‌ها حدود 10 درصد افزایش یافته است. آذری جهرمی در این باره چنین توضیح داده است:

با آغاز مدیریت هزینه‌ها در اپراتورها، از هفته گذشته اصلاح قیمت‌ها آغاز شد. فعلاً با همان قیمت‌ها، 10 درصد حجم بیشتر اضافه شده است.

ماجرا از این قرار بود که به گفته آذری جهرمی تعرفه خدمات دولت به اپراتورها با کاهش همراه بوده است اما در کمال تعجب، تعرفه اینترنت موبایلی اپراتورها افزایش داشته است. مسئله تأمل‌برانگیز دیگر هزینه تبلیغات اپراتورها در صدا و سیما بود. گویا تنها در سال جاری برای این تبلیغات حدود 200 میلیارد تومان هزینه شده است.  وزیر ارتباطات بعد از بررسی موضوع افزایش تعرفه‌ها از اپراتورها خواست که این هزینه‌ها را کنترل کنند تا این هزینه‌ها از جیب مردم داده نشود و حالا بار دیگر چنین توضیح داده است:

کاهش هزینه‌ها در اپراتورها با جدیت پیگیری می‌شود.

 

آیا شما هم شاهد افزایش حجم بسته‌های اینترنتی بوده‌اید؟ 

 

بیشتر بخوانید:

وزیر ارتباطات از اصلاح قیمت‌گذاری اینترنت موبایلی خبر داد

بسته اینترنتی با محدودیت دسترسی به اینستاگرام!

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: مهر


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

رضا

دوشنبه, 01 بهمن 1397

این خبر نشون میده ویزر ارتباطات جناب آقای جهرمی در کشور و هیچ سمتی نداره و فقط ظاهری به عنوان ویزر ارتباطات انتخاب شده و هیچ دستگاه نظارتی نیست که تخلف اپراتور ها رو گزارش بده و بهشون تذکر بده چون مجری قانون خودش متخلفه

پاسخ

ثبت نظر