از بازی Mortal Kombat 11 بیشتر لذت ببرید

از بازی Mortal Kombat 11 بیشتر لذت ببرید

سری جدید بازی خاطره‌انگیز و جذاب مورتال کمبت با نام Mortal Kombat 11 رسما معرفی شد. این سری توانست عنوان خشن‌ترین بازی سبک مبارزه‌ای را به خود اختصاص دهد. در این سری هم مانند قبل شخصیت‌های محبوبی مثل Sub-Zero, Scorpion, Raiden, Sonya Blade حضور دارند و شخصیت‌های Baraka و Skarlet به این سری برگشتند. استودیو NetherRealm دو سورپرایز در قالب شخصیت‌های Geras و Kronika (اولین زن رئیس در سری بازی‌های مورتال کمبت) برای ما دارد. اما چطور می‌توان از آن بیشتر لذت برد؟ فاکتورهایی را برای شما داریم که قطعا از بازی Mortal Kombat 11 لذتی دو چندان خواهید برد.

 

گرافیک بی‌نظیر Mortal Kombat 11 را از دست ندهید

در این سری از مورتال کمبت از نظر گرافیک و جلوه‌های ویژه خشن و خون‌آلود سنگ تمام گذاشته شده است. بدون داشتن مانیتور مناسب برای لذت بردن بیش از پیش از این کیفیت، تلاش شرکت سازنده برای ارتقا کیفیت و افزایش جزئیات بازی را بی نتیجه گذاشته‌ایم، پس نیازمند یک مانیتور بزرگ هستیم اما این تنها فاکتور نیست. یک گیمر به گستره دید بالا، وضوح رنگ‌ها و از همه مهمتر به یک مانیتور با زمان پاسخگویی بالا احتیاج دارد. برای شما دو مانیتور حرفهای با این مشخصات را در نظر گرفته ایم که با هم به مشاهده آنها می‌پردازیم:

Curved Gaming C27FG70

مانیتور سامسونگ Curved Gaming C27FG70 

 

قدرت را در دستان خود لمس کنید

بازی مورتال کمبت را به کدهای ضربات گوناگون و فینیشر کاراکترهای مختلف آن می‌شناسیم. در نسخه Mortal Kombat 11 تنوع شخصیت‌ها، ضربات، فینیشر‌ها و از همه مهم‌تر شخصی‌سازی کاراکترها، فوق العاده وسوسه‌برانگیز است. اما از این غافل نشویم که برای پیروزی در مبارزات و لذت بردن از آن باید گیمری حرفه‌ای باشید و تسلط کاملی بر اجرای سرعتی و دقیق ضربات داشته باشید. ولی قطعا دکمه‌های سفت دسته بازی و بد دست بودن آن، به شما اجازه لذت بردن نمی‌دهد یا وقتی دستتان از شدت هیجان عرق می‌کند دیگر سرعت اجرای ضربات را از دست می‌دهید و در بازی Mortal Kombat تنها یک لحظه غفلت، شما را به کام مرگ در برابر حریف می‌کشاند. پس برای اینکه به دست‌هایتان آسیبی نرسد و مدت زمان بیشتری بتوانید پا به پای کاراکتر محبوبتان پیشروی کنید، داشتن یک دسته بازی یا همان جوی‌استیک ارگونومیک و حرفه‌ای الزامی است.

در اینجا نیز دو نمونه از بهترین‌ها را برای شما آورده‌ایم. اگر کنسول XBOX یا PC و همچنین بودجه کافی دارید و خودتان را یک گیمر حرفه‌ای می‌دانید، بهترین انتخاب برای شما دسته بازی RAZER است، تا دیگر بدون خستگی دست یا تمامی مشکلات دیگر، فقط از هیجان بازی اوج لذت را ببرید. اما اگر گیمر حرفه‌ای کنسول PS4 هستید، بدون شک این دسته بازی اختصاصی کنسول با طراحی خاص، توجه شما را جلب خواهد کرد :

دسته بازی سونی

دسته بازی سونی

 

صدای خرد شدن استخوان رقبایتان را بهتر بشنوید

در بازی جدید Mortal Kombat 11 شاهد فینیشر‌ها و ضربات متنوع، دلخراش‌ و خشن‌تر از قبل هستیم. ضرباتی که نه تنها از جنبه جلوه‌های بصری بلکه از نظر جلوه‌های صوتی نیز کم نظیر است. قطعا هیچ چیزی بیشتر از نویز‌های مزاحم، تمرکز ما را در بازی به هم نمی‌ریزد، یا زمانی که گرم تست کردن فینیشر‌های جدید و خاص کاراکتر‌های محبوبمان هستیم، یک وسیله سنگین روی گوشمان که ما را خیس عرق کند، واقعا اذیت کننده است.

هدست زیبای برند معتبر RAZER، در برابر بودجه بیشتری که از شما طلب می‌کند، مقاومت در برابر رطوبت و عرق، نویزگیری بی‌نظیر و ارگونومیک بودن متفاوتی را به شما ارائه می‌دهد. قابلیت‌هایی که بی تردید ارزش پرداخت هزینه بیشتر برای یک گیمر حرفه‌ای را دارد. اما اگر امکان پرداخت این هزینه را ندارید، هدست زیبا و با کیفیت PROMATE انتخابی اقتصادی و مناسب است و نسبتا از لحاظ کارآیی در رده قیمت خود حرفه‌ای محسوب می‌شود. بنابراین با داشتن یک هدفون یا هدست گیمینگ با کیفیت، بدون فکر کردن به این مشکلات، در بازی و یا استریم خود ساعت‌ها به راحتی غوطه‌ور شوید:

 

هدفون ProMate

هدفون ProMate

 

امیدواریم از انجام بازی Mortal Kombat 11 لذت ببرید و پیشنهادات ما در این زمینه به شما گیمرها و همراهان همیشگی شهر فافا کمک کرده باشد.

 

دنیای گیمینگ:

لیست کامل کدهای تقلب و یا رمزهای بازی GTA V برای PC

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

Untitled-1 copy.jpg

واحد تبلیغات

فیسیت در بخش تبلیغات، در کنار شما و کسب و کارتان خواهد بود تا هر چه بیشتر دیده شوید. برای تبلیغات در فیسیت کافی است به آدرس khadijezarepour@gmail.com ایمیل ارسال کنید. فیسیت با روزانه بیش از 10 هزار بازدید، بدون شک جای خوبی برای تبلیغات شما خواهد بود.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر