اسکیت بازی با ردمی نوت 7 برای اثبات مقاومت؛ گوشی فوق‌العاده مقرون به صرفه

اسکیت بازی با ردمی نوت 7 برای اثبات مقاومت؛ گوشی فوق‌العاده مقرون به صرفه

شیائومی ردمی نوت 7، اولین گوشی از برند ردمی بود که ماه قبل معرفی شد و از همان ابتدا به شدت مورد توجه قرار گرفت. این گوشی معروفیت و محبوبیتش را مدیون قیمت بسیار پایین نسبت به قابلیت‌هایش بود که نسبت به رقیبانش تقریبا قیمتی یک سوم و یا یک دوم داشت. باتری بسیار پرظرفیت، دوربین 48 مگاپیکسلی، رم بالا و طراحی طبق جدیدترین ترندهای بازار در کنار قیمت فوق‌العاده عالی این گوشی، باعث شد تا در اولین فروش تنها در کمتر از 9 ثانیه بیش از 100 هزار گوشی ردمی نوت 7 به فروش برسد که خود رکوردی عجیب بود!

حالا بار دیگر کمپانی ردمی (زیربرندی که به تازگی از شیائومی جدا شده و ردمی نوت 7 اولین گوشی آن است) با انتشار ویدیوهای تبلیغاتی‌اش توجه کاربران را به خود جلب کرده است. یکی از جذاب‌ترین این ویدیوهای تبلیغاتی، آزمایش دوام و سختی این گوشی است.

 

تست مقاومت گوشی ردمی نوت 7

پرتاپ ردمی نوت 7 از 18 پله

تست‌های جالب مقاومت اولین گوشی زیر برند ردمی توسط لو وی‌بینگ، مدیرعامل این شرکت انجام شده است. اولین تست، پرتاپ گوشی redmi note 7 از 18 پله به پایین است. البته ناگفته نماند که در این تست گوشی درون یک سطل زباله گذاشته شده و روی سطل هم پوشانده شده بود.

طی این سقوط از 27 متر که 4 ثانیه طول کشید، گوشی redmi note 7 هیچ آسیبی ندید. البته با استناد به این تست نمی‌توانیم مقاومت و سختی این گوشی را واقعا بسنجیم چون سطل از آن محافظت می‌کند.

 

اسکیت بازی با ردمی نوت 7

ویدیو و تست جالب و البته تامل برانگیز، ویدیو اسکیت بازی با گوشی ردمی نوت 7 است که دوباره مدیرعامل ردمی در آن هنرنمایی می‌کند. لو وی‌بینگ این بار با استفاده از این گوشی دو اسکیت می‎‌سازد و در یک محیط باز اسکیت سواری می‌کند.

جالب اینجاست که مدیرعامل ردمی اصلا اسکیت باز خوبی نیست و این مسئله در ویدیوها هم کاملا مشخص است اما با این وجود همچنان ردمی نوت 7 دربرابر این شرایط هم به خوبی دوام می‌آورد.

اسکیت بازی با ردمی نوت 7

اسکیت بازی با ردمی نوت 7

 

اگر شما هم به این گوشی قدرتمند و اما قدرتمند علاقه‌مند شده‌اید پیشنهاد می‌کنیم بررسی آن را بخوانید:

ردمی نوت 7 شیائومی با قیمت تنها 150 دلار و دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

فروش 100 هزار دستگاه ردمی نوت 7 تنها در کمتر از 10 دقیقه

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: gizmochina


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر