روی تاریک تکنولوژی؛ بازی فورت نایت برای پول شویی استفاده می‌شود

روی تاریک تکنولوژی؛ بازی فورت نایت برای پول شویی استفاده می‌شود

روی تاریک تکنولوژی؛ بازی فورت نایت برای پول شویی استفاده می‌شود! آن هم با فروش V-buckها از طریق شبکه‌های اجتماعی و ebay.

بازی فورت نایت (Fortnite) بی‌شک یکی از پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین است که بیش از 200 میلیون گیمر در سراسر دنیا آن را بازی می‌کنند. به لطف همین بازی ویدیویی، کمپانی Epic Games یک بیزنس میلیاردی است اما بازی فورت نایت (Fortnite) تنها برای کمپانی سازنده آن پول ساز نیست بلکه به خلاف‌کاران زیادی هم هستند که عاشق این بازی ویدیویی هستند.

ماجرا از این قرار است که خلاف‌کاران از این بازی محبوب و معروف برای پول شویی استفاده کرده‌اند. درواقع خلاف‌کاران با استفاده از تکنیکی به نام Carding درون بازی فورت نایت (Fortnite) پکیج‌هایی از V-bucks را با کارت‌های اعتباری سرقتی خریداری می‌کنند و آن‌ها را از طریق شبکه‌های اجتماعی، دارک وب و یا در eBay و زیر قیمت می‌فروشند.

پولشویی از طریق بازی فورت نایت

پولشویی از طریق بازی فورت نایت

 

به اعتقاد شرکت امنیتی Sixgill روز به روز بازی‌های ویدیویی به فضای بهتری برای پول شویی تبدیل می‌شوند. البته این بخش از اقتصاد قاچاق بیشتر به دلیل گیمرهای کم سن و سال‌تر است که می‌خواهند V-buckها را با قیمت ارزان‌تر بخرند. با این وجود تراکنش‌های چند میلیون دلاری ماهانه در این بازی آن را به فضایی مناسب برای پول شویی تبدیل کرده است. البته در این بین نمی‌توانیم عدم کنترل کمپانی Epic Games را هم در نظر نگیریم. اگر فورت نایت روی خرید و فروش ارز بازی در خارج از آن کنترل داشت چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد.

جالب است بدانید که گیمرهای بازی فورت نایت که خلاف‌کاران هم شامل آن هستند، تنها در یک سال گذشته 3 میلیارد دلار تراکنش داشته‌اند. البته مشخص نیست که چه میزان از این تراکنش‌ها پول شویی بوده اما همین شرکت امنیتی Sixgill تنها برای 60 روز eBay را بررسی کرده و متوجه شده که در همین مدت بیش از 250 هزار دلار از طریق حراج ارز بازی فورت نایت در eBay به فروش رسیده است و عملاً پوش شویی شده است.

 

دنیای گیمینگ را دنبال کنید:

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2019؛ تجربه یک بازی بی‌نظیر

آناتوا، یک باج افزار جدید بسیار خطرناک که گیمرها را هدف قرار داده است

از بازی Mortal Kombat 11 بیشتر لذت ببرید

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: techspot


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Matin Winchester

یک‌شنبه, 07 بهمن 1397

اولش که هیچ کسی نمیتونه این کد ها رو از بازی بخره باید از فروشگاها خرید بعدشم 3 میلیارد دلار خوده اپیک از فروش داخلی وی باکس داشته نه از فروش ریدیم کد ... چیزی که میزارید رو اول یکم تحقیق کنید با خودتون نگید فلان سایت خبری امریکایی گذاشته پس درسته ..اینا کارشون اینه که چیز های معروف رو خراب کنن مثل پیودیپای که هر روز یه چیزی بهش میگن یا همین فورتنایت

پاسخ

ثبت نظر