گوشی جدید ال‎جی با قابلیت کنترل با حرکات بدون نیاز به لمس صفحه

گوشی جدید ال‎جی با قابلیت کنترل با حرکات بدون نیاز به لمس صفحه

صفحه لمسی تکنولوژی است که از سال 2007 موجود بوده است. اما حال شرکت ال‎جی قصد دارد در مراسم  MWC 2019 گوشی جدید  LG G8 خود با قابلیت کنترل با حرکات را معرفی کند. گوشی LG G8 به طور رسمی در تاریخ 5 اسفند وارد بازار خواهد شد. در کنفرانس تبلیغاتی این گوشی جدید یک ویدئو نمایش داده شد که نشان می‌داد گوشی جدید ال‎جی به چه صورت است. در این ویدئو تبلیغاتی نشان داده می‎شود که فرمان‎ها از طریق حرکات دست و بدون تماس با صفحه لمسی صورت می‎گیرد. 
قبلاً هم شایعاتی درمورد کنترل بدون نیاز به لمس صفحه در این گوشی پخش شده بود و به نظر می‎رسد که این گوشی ال‎جی اولین از سری گوشی‎های ThinQ این شرکت در سال 2019 باشد. علاوه بر این خبر شنیده می‎شود که این گوشی ال‌جی در مراسم MWC 2019 از یک صفحه نمایش دوگانه متصل استفاده خواهد کرد و به نظر می‎رسد که رقیبی سخت برای گوشی تاشو سامسونگ گلکسی ایکس خواهد بود. ماه دیگر که این گوشی منتشر شد اطلاعات بیشتری از آن به دست خواهیم آورد. 
گوشی جدید ال‎جی در مراسم  MWC 2019 رقیبی سخت برای گوشی‎های سامسونگ از جمله گلکسی اس10، اس10 پلاس، اس10 لایت و همچنین گلکسی ایکس خواهد بود. گوشی جدید سامسونگ در تاریخ 1 اسفند، چهار روز پیش از کنفرانس خبری ال‎جی منتشر می‎شود. 

مقالات مرتبط:

گوشی میانرده گلکسی A9 پرو 2019 با نمایشگر Infinity-O رونمایی شد

هواوی میت 20 پرو؛ پرچمداری که تاج بهترین دوربین در بین گوشی‌های هوشمند را بر سر گذاشت

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.  

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر