سامسونگ تراشه‎های حافظه‎ برای گوشی با یک ترابایت ظرفیت می‎سازد

سامسونگ تراشه‎های حافظه‎ برای گوشی با یک ترابایت ظرفیت می‎سازد

شرکت سامسونگ اعلام کرد که درحال ساخت اولین تراشه eUFS (embedded Universal Flash Storage) جهان برای گوشی‎های هوشمند است. درنتیجه گوشی‎ها می‎توانند با استفاده از تراشه‎ی حافظه فلش یک ترابایت حافظه داشته باشند. رئیس بخش فروش حافظه سامسونگ، چئول چوی در بیانیه‎ای گفت که eUFS های یک ترابایتی نقش بسیار مهمی را در تبدیل گوشی‎های موبایل نسل بعد به چیزی که بیشتر شبیه نوت‎بوک باشد فراهم خواهند کرد. اندازه‎ی این تراشه‎ها مشابه واحدهای 512 گیگابایتی کنونی سامسونگ است و سرعت خوانش آن حدود 1000 مگابایت برثانیه خواهد بود. این سرعت چیزی حدود ده برابر بیشتر از کارت‎های میکرو‌اس‎دی معمولی است. 

samsung


سال پیش سامسونگ اعلام کرد که گلکسی نوت 9 می‎تواند تا یک ترابایت ظرفیت داشته باشد اما تنها در صورتی که کارت میکرو‎اس‎دی 512 مگابایتی به آن اضافه کنید که این بیشترین ظرفیت موجود برای گوشی‎های مدل 512 گیگابایتی تا به حال است. آیا سامسونگ قصد دارد تراشه‎های حافظه خودش را برای انتشار گوشی‎های یک ترابایتی‎اش در آینده منتشر کند؟ بعید نیست چرا که شایعات زیادی مبنی بر این که خط تولید گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس10 شامل حافظه یک ترابایتی با 12 گیگابایت رم خواهند بود. 

بیشتر بخوانید:

سامسونگ به مناسبت دهمین سالگرد عرضه گلکسی، گلکسی اس 10 را رونمایی می‌کند

ردمی گو؛ اولین گوشی مبتنی بر اندروید گو شیائومی با قیمت 80 یورو رونمایی شد

گوشی میانرده گلکسی A9 پرو 2019 با نمایشگر Infinity-O رونمایی شد

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر