از حالا به بعد می‎توانید روی گوشی خود با کنترلر فورتنایت بازی کنید

از حالا به بعد می‎توانید روی گوشی خود با کنترلر فورتنایت بازی کنید

اگر روی گوشی موبایل خود فورتنایت بازی می‎کنید یک خبر خوب برای شما داریم. از حالا به بعد می‎توانید از یک کنترلر بلوتوثی استفاده کنید. این کار به شما کمک می‎کند تا وقتی که با پلیترهای کامپیوتر شخصی و کنسول بازی می‎کنید عملکرد بهتری داشته باشید چرا که هرچه هم صفحه نمایش لمسی خوب باشد به اندازه یک کنترلر برای گیمینگ مناسب نیست. 
شرکت اپیک قول داده بود که قابلیت پشتیبانی از کنترلر در ماه نوامبر سال 2018 منتشر شد. اما در آن زمان شرکت اعلام کرد که در حال تست تنظیمات مختلف کنترلر است. حال این پشتیبانی برای  Fortnite v7.30 منتشر شده است. 
شرکت اپیک به طور مداوم فورتنایت را آپدیت کرده، باگ‎ها و مشکلات تکنیکی آن را رفع می‌کند و قابلیت‎های جدید به آن اضافه می‎کند. Fortnite v7.30 نیز از این قاعده مستثنا نیست. درضمن قابلیت پشتیبانی از کنترلر برای موبایل روی هردو پلتفرم اندروید و iOS موجود خواهد بود. 
روی اندروید، فورتنایت بیشتر آداپتورهای کنترلر بلوتوثی مثل Steelseries Stratus XL, Gamevice, XBox1, Razer Raiju و  Moto Gamepad را پشتیبانی می‎کند. روی iOS فورتنایت کنترلرهای MFi مثل Steelseries Nimbus و Gamevice را پشتیبانی می‎کند. 
دلیل اهمیت پشتیبانی فورتنایت از کنترلگر این است که این گیم میان پلتفرمی است و اگر روی اندروید و iOS فورتنایت بازی می‎کنید داشتن کنترلر به شما کمک می‎کند تا بهتر بتوانید با کسانی که از کامپیوتر، مک، پلی‎استیشن4، ایکس‎باکس‎وان و سوئیچ استفاده می‎کنند رقابت کنید. 
البته پشتیبانی از کنترلر تنها آپدیت جدید فورتنایت v7.30 نیست. بلکه حالت 60 هرتز نیز برای بعضی از دستگاه‎های اندروید خاص مثل سامسنوگ گلکسی نوت9، هواوی آنر ویو 20 و هواوی میت 20 ایکس) نیز اضافه شده است. 

بیشتر بخوانید:

فیلتر نور آبی چیست و بهترین اپلیکیشن‎ها برای آن کدامند؟

اپل برای افزایش فروش قیمت آیفون‌ها را پایین می‌آورد

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر