گوشی‎های جدید انرجایزر با صفحه نمایش تاشو، باتری 18000mAh و دوربین پاپ-آپ

گوشی‎های جدید انرجایزر با صفحه نمایش تاشو، باتری 18000mAh و دوربین پاپ-آپ

این که شرکت انرجایزر اعلام کرده که قصد دارد گوشی هوشمند بسازد به اندازه کافی عجیب است اما چیزی که این خبر را جالب‎تر می‏کند این است که شرکت انرجایزر در کنگره Mobile World 26 مدل جدید نیز معرفی می‎کند که مدل پرچم‎دار این گوشی دارای دوربین پاپ-آپ، باتری mAh 18000 و صفحه نمایش تاشو است. البته هرکدام از گوشی‎ها ممکن است یک، دو یا هرسه قابلیت را داشته باشد. 
بنا به گزارش 9to5Google این گوشی‎ها در چهار خط تولید قرار خواهند گرفت: Power Max، Ultimate، Energy و Hardcase. خط تولید Power Max دارای باتری mAh 18000 ( بزرگ‎ترین باتری که تا به حال در یک گوشی ساخته شده است) و خط تولید Ultimate دارای دوربین پاپ-آپ و صفحه نمایش teardrop notch است. 
درحالی که هنوز چیز زیادی درمورد مشخصات این گوشی نمی‎دانیم، ولی اطلاعاتی درمورد گوشی‎های Ultimate که خط تولید پرچم‌دار است منتشر شده است. به گزارش GSM Arena، گوشی‎های Energizer Ultimate U620S Pop و U630S Pop دارای به ترتیب تراشه‎های MediaTek Helio، P70 و P22 هستند. درضمن هردو مدل دارای دوربین دوگانه و پاپ-آپ نیز هستند: یک دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی. مدل U620S Pop دارای دوربین سه‌گانه در پشت گوشی است ( 16 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل) با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه. این مدل در تیر ماه منتشر خواهد شد اما مدل U630S Pop که دارای 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه است در خرداد ماه وارد بازار خواهد شد. 
این گوشی‎ها توسط شرکت فرانسوی به نام اونیر تلکام ساخته شده که سال‎هاست تحت لیسانس انرجایزر گوشی‎های مدل پایین می‎فروشد. با این حال اگر یک شرکت ناشناس مثل اونیر بتواند صفحه نمایش تاشو و دوربین پاپ-آپ بسازد، به نظر می‎رسد در دنیای گوشی‎های هوشمند وارد مرحله‎ای جدید شده‎ایم. در مراسم MWC که ششم اسفند شروع خواهد شد بیشتر با گوشی‎های جدید انرجایزر آشنا خواهیم شد. 

 

از دست ندهید:

در نمایشگاه MWC 2019 شاهد رونمایی چه گوشی‌هایی خواهیم بود

سامسونگ تراشه‎های حافظه‎ برای گوشی با یک ترابایت ظرفیت می‎سازد

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر