5 مورد از بهترین آنتی ویروس‌های رایگان 2019

5 مورد از بهترین آنتی ویروس‌های رایگان 2019

اگر به دنبال بهترین آنتی ویروس‌های رایگان 2019 هستید این مقاله را بخوانید.

حتما شما هم بارها و بارها شنیده‌اید که برای محافظت از سیستم به یک آنتی ویروس نیاز دارد. خوشبختانه همیشه هم لازم نیست برای خرید آنتی ویروس هزینه کنید بلکه می‌توانید از آنتی ویروس‌های رایگان هم استفاده کنید. به همین دلیل قصد داریم در ادامه 10 آنتی ویروس رایگان اما عالی را به شما معرفی کنیم. البته همه کمپانی‌ که از آن‌ها نام خواهیم برد نسخه‌های پولی آنتی ویروس خود را دارند اما نسخه رایگان را با قابلیت‌های کمتر در اختیار کاربران قرار داده‌اند. با فیسیت همراه باشید.

 

بهترین آنتی ویروس‌های رایگان

1- Avira

اگر به دنبال آنتی ویروسی هستید که عملکرد خوبی داشته باشد و در عین حال استفاده از آن هم ساده باشد، یکی از بهترین انتخاب‌ها Avira است. نسخه Pro این آنتی ویروس در تست‌های مختلف موفق شده است تا 99.9 درصد از سیستم محافظت کند، با این اوصاف می‌توانیم بگوییم که نسخه رایگان هم عملکرد بسیار عالی خواهد داشت.

زمان‌بندی برای اسکن خودکار سیستم یکی از نقاط قوت این آنتی ویروس رایگان است، کافی است به آن برنامه بدهید تا به صورت مرتب و سر زمان خواسته شده در طول هفته سیستم را اسکن کند. برای نمونه می‌توانید به آنتی ویروس Avira برنامه بدهید که هر روز سیستم را اسکن سریع (Quick Scan) کند و در آخر هفته یک اسکن کامل (Full Scan) انجام دهد.

نسخه رایگان این آنتی ویروس برای ویندوز و مک در دسترس است.

آنتی ویروس رایگان Avira

آنتی ویروس رایگان Avira

 

2- Bitdefender

آنتی ویروس رایگان بعدی که اتفاقا نسخه Pro آن 99.9 درصد امنیت سیستم را تامین می‌کند، Bitdefender است. همچنین نسخه رایگان این آنتی ویروس به حدی قدرتمند است که از سیستم شما در برابر همه بدافزارهای موجود در سطح اینترنت، محافظت می‌کند. سرویس‌های امنیتی Bitdefender به اینجا ختم نمی‌شود بلکه این آنتی ویروس قابلیت‌های ضد فیشینگ (anti-phishing) و ضد تقلب (anti-fraud) را هم دارد که به عملکرد آن کمک زیادی می‌کند.

واسط کاربری ساده آنتی ویروس رایگان Bitdefender در کنار عدم نیاز به مدیریت دستی آن از نقاط قوت این آنتی ویروس است.

نسخه رایگان این آنتی ویروس برای ویندوز و مک در دسترس است.

3- Avast

سومین آنتی ویروس لیست 5 تایی ما Avast است که البته نسبت به دو آنتی ویروس قبلی درصد محافظت از سیستم آن کمی پایین‌تر است، چیزی حدود 98.9 درصد، با این حال هنوز هم این درصد محافظت عالی است. نکته مثبت این آنتی ویروس، استفاده بسیار کم از منابع سیستم است بنابراین با نصب Avast به هیچ وجه نگران هنگ کردن کامپیوترتان نباشید.

این آنتی ویروس هم دارای واسط کاربری بسیار ساده‌ای و نیازی به تنظیمات دستی ندارد و باید بدانید که Avast یکی از پرطرفدارترین و معروف‌ترین آنتی ویروس‌های رایگان است.

نسخه رایگان این آنتی ویروس برای ویندوز و مک در دسترس است.

آنتی ویروس رایگان Avast

آنتی ویروس رایگان Avast

 

4- AVG

آنتی ویروس رایگان AVG یکی از بهترین آنتی ویروس‌های رایگان است که هم از نظر امنیت عالی است (محافظت 98.9 درصدی) و هم به منابع کمی از سیستم نیاز دارد.

این آنتی ویروس رایگان یک بدی دارد، دائما به شما پیشنهاد می‌دهد که نسخه پولی آن را دانلود کنید اما باید بگوییم که هزینه‌ای که باید برای خرید نسخه پولی بپردازید پایین است بنابراین بسیاری از افراد نسخه تخصصی آن را خریداری کنند.

نسخه رایگان این آنتی ویروس برای ویندوز و مک در دسترس است.

 

5- Lavasoft Ad-Aware

آخرین گزینه لیست 5تایی ما Lavasoft Ad-Aware است که تا با توجه به تست‌های اخیر 99.3 درصد از سیستم محافظت می‌کند. البته این آنتی ویروس نسبت به سایر نمونه‌های معرفی شده در لیست به منابع بیشتری نیاز دارد اما هنوز هم یکی از بهترین آنتی‌ ویروس‌های رایگان برای ویندوز است. ضمنا تمرکز این آنتی ویروس روی محافظت از سیستم در برابر جاسوس افزارها و تبلیغات مخرب نقاط قوت‌اش هستند.

نکته مثبت دیگر قیمت نسخه پولی Lavasoft Ad-Aware است که بسیار مناسب است بنابراین اگر قصد دارید به صورت کامل از قابلیت‌های آن بهره ببرید، اصلا لازم نیست هزینه زیادی کرده باشید.

نسخه رایگان این آنتی ویروس را می‌توانید تنها برای ویندوز دانلود کنید.

 

بیشتر بخوانید:

به 2 دلیل اساسی باید هرچه سریع‌تر برنامه CCleaner را از روی سیستم خود حذف کنید

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: makeuseof


7 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

farzad

دوشنبه, 15 بهمن 1397

آنتی ویروس Avast که ایران رو تحریم کرده، کلا برنامش باز نمیشه که بخواد اسکن یا آپدیت کنه!

پاسخ

مهمان

دوشنبه, 15 بهمن 1397

کی میگه اواست و ای وی جی سبک هستن مخصوصا موقع اسکن کار زیادی از سی پس یو میکشن تازه سرورشون هم تحریمه.

پاسخ

Esmaeil

چهارشنبه, 24 بهمن 1397

چرا همش در ایران حرف از ایناس AVG - Avast - Bit Defender - ESET - Kaspersky پس بقیه آنتی ویروس ها چی دقیقا اونایی که مشکل دارن معرفی میکنن ESET ضعف شناسایی داره کسپرسکی که هم خودش ویروس میسازه تا قدرتمند شناخته بشه آواست و اویجی هم که تحریم بیت دفندر هم که پدر سیستم رو در میاره
کومودو ، 360، ترندمیکرو؛ تنسنت، وبروت از اونا بهترن فشار زیادی به سیستم نمیارن و کم دردسرن

پاسخ

ممد

پنج‌شنبه, 11 اردیبهشت 1399

در مورد کسپر که دیگه همه میدونن بهترینه چون روس ها خوراک هک و ویروس هستند کسپر خوب دست خودشون را میخونه اما این به معنای ساخت ویروس توسط اون نیست چطور بیت دفندر را نمیگی که اون هم به خوبی کسپر شناسایی میکنه؟ اونم ویروس میسازه؟
تازه آنتی ویروس رایگان هم داره که اینجا ذکر نشده ولی از همه اونا سرتره چون موتورش کسپر هست
اونایی هم که شما میگی برندهای تازه به بازار آمده هستند که نتایج درخشانی در تست ها ندارند

داش علی

پنج‌شنبه, 25 بهمن 1397

با سلام...
بهترین آنتی ویروس حرفه ای رایگان Comodo هستش که فول امکانات هستش و بعد از اون Panda

پاسخ

پوتی

شنبه, 27 بهمن 1397

Mc Afee is the best

پاسخ

B-H

دوشنبه, 05 فروردین 1398

استفاده کردن از آنتی ویروس رایگان اشتباه محض هستش، با وجود تحریم های شدید، من و دوستانم از نورتون سکوریتی استفاده می کنیم.
می تونم بگم عالی ترین و ساکت ترین نرم افزار امنیتی هستش که هیچ وقت سلیقه ای عمل نکرده.

پاسخ

ثبت نظر