رویداد سوار بر ابرها؛ رویدادی با اشتراک گذاری جدیدترین دستاوردهای ابر آروان

رویداد سوار بر ابرها؛ رویدادی با اشتراک گذاری جدیدترین دستاوردهای ابر آروان

رویداد سوار بر ابرها؛ رویدادی با اشتراک گذارید جدیدترین دستاوردهای ابر آروان و ارائه راهکارهای سازمانی قابل حل با رایانش ابری برگزار می‌شود.

اگر پیگیر اخبار فناوری اطلاعات باشید حتما در جریانید که در ابتدای سال 97، در راستای حمایت از کالای ایرانی، وزیر ارتباطات شروع به معرفی سرویس‌های فناوری محور بومی که البته از نظر وزیر سرویس‌های باکیفیتی هم بودند، کرد. یکی از سرویس‌هایی که آذری جهرمی از آن نام برد، ابر آوران بود که وی درباره این سرویس چنین توضیح داده بود:

اگر نیازمند خدمات رایانش ابری هستید، ابر آروان را به شما معرفی می‌کنم. محصولی دانش بنیان از جوانان ایرانی که توانسته در تحریم‌های اعمالی مدعیان آزادی اینترنت برای ایرانیان، زیر ساخت مناسبی برای کسب وکارهای نوپا باشد.

 

رویداد سوار بر ابرها؛ اشتراک دانش و تجربه

حالا ابر آروان برای سومین بار در اسفند ماه 97 در نظر دارد رویدادی را با نام سوار بر ابرها برگزار کند. در این رویداد ابر آروان در نظر دارد تا جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه شبکه توزیع محتوا یا همان CDN، رایانش ابری، PaaS، تبلیغات ویدیو، پخش زنده و... را با حاضران به اشتراک بگذارد. به نحوی این شرکت در نظر دارد در این رویداد به دغدغه‌هایی از سمت کسب و کارها بپردازد که می‌توان با راه‌کارهای ابری به آن پاسخ داد.

حضور در این رویداد رایگان است البته باید از قبل ثبت نام کرده باشید. این رویداد روز 5 اسفند ماه و همزمان با روز مهندس، از ساعت 15:30 تا 18 برگزار خواهد شد.

 

ابر آروان و سرویس‌هایش

ابرآروان شرکتی دانش بنیان است که تنها عرضه کننده زیر ساخت یکپارچه ابری در ایران و نخستین شبکه‌ی توزیع محتوای عمومی (CDN)، شتاب‌دهنده‌ی وب و سامانه‌ی امنیت ابری است. تاسیس این شرکت به سال 94 برمی‌گردد و از جمله کارهایی که ابر آوران طی این سال‌ها انجام داده است می‌توانیم به پخش زنده رویدادهای ملی، ارائه خدمات امنیتی به سامانه‌های حساس دولتی، جلوگیری از حملات DDoS روی سامانه‌های بانکی و آنلاین کشور و... اشاره کنیم.

 

اخبار مرتبط:

ابر آروان به عنوان دومین کالای ایرانی باکیفیت از سوی وزیر ارتباطات معرفی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر