فصل سوم سریال Westworld تا سال 2020 منتشر نخواهد شد

فصل سوم سریال Westworld تا سال 2020 منتشر نخواهد شد

تیر ماه سال پیش فصل دوم سریال Westworld به پایان رسید و طرفداران را با سوالات بسیار زیادی درمورد این که فصل سوم چه خواهد شد به حال خود رها کرد. اما این طرفداران فعلاً باید صبر کنند چرا که این سریال علمی تخیلی بسیار محبوب تا سال دیگر پخش نخواهد شد. 
فصل اول این سریال در مهر سال 1395 و فصل دوم آن در فروردین سال 1397 منتشر شد. حال در نشست خبری دیروز، رئیس برنامه ریزی شبکه HBO، کیسی بلویز، گفت که تولید فصل سوم این سریال فروردین 1398 شروع خواهد شد اما تأیید نکرد که این سریال در سال بعد منتشر خواهد شد. مجله خبری TheWrap اعلام کرد که می‎توان گفت که این سریال تا سال دیگر منتشر نخواهد شد چرا که روند تولید این سریال بسیار دشوار و طولانی خواهد بود. 
ما امیدواریم که در فصل جدید به سوالات اصلی همه‏ ی ما، مثل این که برنارد، دلورس و هیل در دنیای واقعی چه کار خواهند کرد و دلوس قصد دارد چطور فاجعه‎ای که در این پارک به وجود آورده را جبران کند، پاسخ داده شود. فعلاً تنها کاری که می‎توانیم بکنیم این است که یک سال دیگر صبر کنیم. 

 

بیشتر بخوانید:

همه چیز درمورد اپیزود تعاملی سریال آینه سیاه Bandersnatch

یک جایگزین بسیار خوب برای سایت IMDb

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر