اضافه شدن حالت تیره به مرورگر کروم بتا

اضافه شدن حالت تیره به مرورگر کروم بتا

گوگل در نسخه‌ی جدید کروم 73 بتا برای اندروید از حالت تاریک این مرورگر که برای شب مناسب است رونمایی کرد. گوگل قصد دارد حالت تیره را به سیستم عامل مک و ویندوز10 نیز بیاورد. آزمایش اندروید هنوز در مراحل اولیه خود است و تنها در منوهای پاپ‎-آپ نمایش داده می‎شود. درضمن این قابلیت هم اکنون تنها برای اندروید 9 پای موجود است. 
همانطور که می‎توانید در تصاویر زیر ببینید حالت تیره آزمایشی منوهای پاپ-آپ را به رنگ توسی تیره در می‎آورد. این منوها در حالت عادی همگی سفید هستند. از تصاویر زیر مشخص است که حالت تیره کروم برای اندروید راه طولانی را باید طی کند و هنوز مشکلات زیادی دارد. برای مثال متن URL هنوز به رنگ مشکی نوشته می‎شود که خوانش آن در پیش زمینه توسی تیره کاری بسیار دشوار است. 

Chrome


درضمن به جز منوهای پاپ-آپ، حالت تیره کروم در سایر بخش‎های اپلیکیشن دیده نمی‎شود اما اگر حالت تیره به نسخه‎ی اصلی کروم برای اندروید وارد شود انتظار می‎رود که در منوهای معمولی، نوار آدرس، بخش‎های جست‏وجو نیز دیده شود. برای این که بتوانید حالت تیره را خودتان امتحان کنید می‌توانید آخرین نسخه‎ی اپلیکیشن کروم بتا را از گوگل پلی استور دانلود کنید. اما برای این که کار کند باید حتماً اندروید 9 پای داشته باشید. 

 

بیشتر بخوانید:

تلاش جدی مایکروسافت و تشویق کاربران به پایان دادن استفاده از مرورگر IE

باگی در گوگل کروم باعث از کار افتادن ویندوز 10 می‌شود

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر