گوشی Xiaomi Mi9 در تاریخ 1 اسفند معرفی خواهد شد

گوشی Xiaomi Mi9 در تاریخ 1 اسفند معرفی خواهد شد


شرکت شیائومی به خاطر گوشی‎های معمولی و مدل پایین خود معروف است. اما با انتشار مدل‎های Mi MIX و Mi 8، این شرکت تا حدی توانست جای خود را در بین شرکت سازنده‎ی گوشی‎های مدل بالا مطرح کند. حال این شرکت چینی اعلام کرده که قصد دارد یک گوشی پرچم‌دار دیگر، مدل Mi 9، را معرفی کند که ادعا می‎شود زیباترین گوشی هوشمند شرکت شیائومی تا به امروز خواهد بود. این شرکت اعلام کرد که گوشی پرچم‎دار جدید خود را در تاریخ 20 فوریه برابر با 1 اسفند معرفی خواهد کرد. جالب اینجاست که این تاریخ دقیقاً زمان معرفی گوشی جدید سامسونگ است که در آن قصد دارد سری محصولات پرچم‎دار جدیدش، گلکسی اس10 را معرفی کند. 
اوایل دی ماه اعلام شد که گوشی Xiaomi Mi 9 دارای پردازنده‎ی اسنپ‌دراگون 855 است. از آن زمان شایعات زیادی درمورد این گوشی به گوش رسید اما حال اطلاعات دقیق‌تری از این گوشی در دست است. علاوه بر آن شرکت ویبو عکسی را از یکی از سلبریتی معروف چینی، روی وانگ، درحالی که گوشی Mi 9 را در دست دارد منتشر کرده است. همانطور که می‎بینید این گوشی دارای سه دوربین در پشت است. این سه گوشی به صورت عمودی قرار گرفته‌اند و لنز بالایی حلقه‌ای رنگی دور خود دارد. به نظر می‎رسد که این حلقه LED باشد اما ممکن است که یک قطعه شیشه رنگی باشد. درضمن دوربین این گوشی دارای فلش LED است که در زیر لنزها قرار دارد. دکمه پاور و ولوم در گوشه سمت راست گوشی قرار دارند و به نظر می‎رسد در سمت چپ گوشی یک دکمه برای دستیار هوشمند شیائومی، به نام Xiaoai قرار گرفته است. 

xiaomi


رئیس شرکت شیائومی، لی جی پیش‌تر اعلام کرده بود که این گوشی پرچم‌دار سریع‎تر از Redmi Note 7 شارژ می‌شود. مشخصات دیگری که انتظار می‎رود در این گوشی دیده شود تراشه اسنپ‌دراگون 855 با مودم X24 است. رم این گوشی 6 و حافظه آن 128 گیگابایت خواهد بود. درضمن قیمت این گوشی 436 دلار اعلام شده است. 

 

خبرهای مرتبط:

شمارش معکوس سامسونگ برای رونمایی از پرچمداران 2019‌؛ تیزرهای تبلیغاتی گلکسی اس 10

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: gsmarena

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر