تغییر رنگ بک گراند لیست اپلیکیشن های استور ویندوز 10

تغییر رنگ بک گراند لیست اپلیکیشن های استور ویندوز 10

مایکروسافت از ابتدای عرضه ی ویندوز 10 اعلام کرد که برای بهبود عملکرد ویندوز به تدریج آپدیت هایی را منتشر خواهد کرد و فضا و کاربری سرویس ها و اپلیکشین ها به تدریج بهبود و تغییر پیدا خواهند کرد.اگر آخرین آپدیت مختصر استور را دریافت کرده باشید،علاوه بر بهبود عملکرد که البته برای کاربر ملموس نیست،تغییر کوچکی در محیط کاربر استور به وجود آمده است.با آپدیت سرور استور،رنگ پس زمینه یا همان بک گراند لیست برخی اپلیکیشن ها تغییر کرده است.برای مثال اپلیکیشن ها و بازی هایی مانند: اسپارتان استریک،برنامه های رسمی ایسک باکس برای ویندوز 10 و ... .

مایکروسافت از ابتدای عرضه ی ویندوز 10 اعلام کرد که برای بهبود عملکرد ویندوز به تدریج آپدیت هایی را منتشر خواهد کرد و فضا و کاربری سرویس ها و اپلیکشین ها به تدریج بهبود و تغییر پیدا خواهند کرد.اگر آخرین آپدیت مختصر استور  را دریافت کرده باشید،علاوه بر بهبود عملکرد که البته برای کاربر ملموس نیست،تغییر کوچکی در محیط کاربر استور به وجود آمده است.با آپدیت سرور استور،رنگ پس زمینه یا همان بک گراند لیست برخی اپلیکیشن ها تغییر کرده است.برای مثال اپلیکیشن ها و بازی هایی مانند: اسپارتان استریک،برنامه های رسمی ایسک باکس برای ویندوز 10 و ... .

ayaz64

 

این تغییر برای ویندوز موبایل 10 در اینسایدر هم قابل مشاهده است.

ayaz65

مایکروسافت دقیقا همگام با آن چه که قبلا اعلام کرده بود پیش می رود و نشان از تعهد مایکروسافت به آن چه که به کاربرانش قول داده است دارد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر