گلکسی اس 10؛ پرچمداری که یک پاروبانک هم هست در راه است

گلکسی اس 10؛ پرچمداری که یک پاروبانک هم هست در راه است

گلکسی اس 10؛ پرچمداری که یک پاروبانک هم هست در راه است.

گلکسی اس 10؛ اولین پرچمداری است که در سال 2019 شاهد رونمایی از آن خواهیم بود و به شدت منتظرش هستیم. سامسونگ در نظر دارد تا 1 اسفند ماه در رویدادی، پرچمداران 2019 خود، یعنی گلکسی اس 10 (galaxy s10) ، اس 10 پلاس (+Galaxy S10) و گلکسی اس 10 ای (Galaxy S10 e) را رونمایی کند.

در همین مدت باقی مانده تا رونمایی گوشی galaxy S10، بازار شایعات داغ داغ است و حتی خود سامسونگ هم تیزرهای تبلیغاتی پرچمداران 2019 خود را منتشر کرده است. حالا امروز هم دوباره ویدیویی منتشر شده که کیس‌های محافظ خانواده گلکسی اس 10 را به نمایش می‌گذارد.

 

قاب محافظ گلکسی اس 10 و قابلیت شارژ برعکس وایرلس

از این ویدیو مشخص است که سامسونگ برای پرچمداران امسال خود هم کیس‌های مجهز به LED را در نظر گرفته است که البته تفاوت چندانی با مدل‌های قبلی ندارد. تنها نکته مهم و جالب این است که این قاب‌های محافظ به قابلیت Wireless PowerShare مجهز شده‌اند. به واسطه این قابلیت گوشی‌های galaxy S10 می‌توانند دقیقا مثل یک پاوربانک عمل کنند و به صورت وایرلس سایر دستگاه‌ها را شارژ کند. البته قبلا هم سامسونگ در تیزر تبلیغاتی‌اش از قابلیت شارژ برعکس نام برده بود.

قاب سامسونگ گلکسی اس 10 و سایر پرچمداران 2019 سامسونگ

قاب سامسونگ گلکسی اس 10 و سایر پرچمداران 2019 سامسونگ

یکی از شایعاتی که درباره پرچمداران 2019 سامسونگ به گوش می‌رسید قاب محافظ‌های رنگی، به رنگ‌های سبز، آبی، سفید، زرد و صورتی بود اما حالا در این ویدیو تنها رنگ مشکی دیده می‌شود. بنابراین هنوز هم نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که آیا منتظر قاب‌های رنگی باشیم و یا نه. شاید هم این طیف رنگی تنها مخصوص به galaxy S10 e باشد.

پرچمداران 2019 سامسونگ 1 اسفند ماه رونمایی می‌شوند و ما در فیسیت این رویداد را پوشش خواهیم داد. پس اگر شما هم منتظر گلکسی اس 10 و خانواده‌اش هستید، فیسیت را دنبال کنید.

 

اخبار مرتبط:

شمارش معکوس سامسونگ برای رونمایی از پرچمداران 2019‌؛ تیزرهای تبلیغاتی گلکسی اس 10

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر