فیبر نوری؛ غول چراغ جادویی که اینترنت جاده‌ها را نجات می‌دهد

فیبر نوری؛ غول چراغ جادویی که اینترنت جاده‌ها را نجات می‌دهد

اینترنت، همان موضوع همیشگی که سرعت پایین و هزینه‌اش، دغدغه‌ی همه کاربران است حالا دوباره موضوع تازه‌ترین توییت آذری جهرمی، وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات است که شاید دلیلش کامنت‌های گاه و بی‌گاه و البته مربوط و نامربوط زیر پست‌های اینستاگرام و یا توییت‌های این دولت مرد جوان کشورمان است.

حالا آذری جهرمی نارضایتی مردم درباره کیفیت اینترنت در حاشیه شهرها و جاده‌ها را موضوع توییت اخیرش قرار داده و با یک طعنه ساده، موضوع را شفاف کرده؛ شیر آب دو اینچی از لوله نیم اینچی تغذیه می‌شود! راست هم می‌گوید وضعیت اینترنت در خیلی از جاهای ایران مخصوصاً جاده‌ها و حاشیه شهرها اصلاً خوب نیست.

بالاخره بعد از سیل کامنت‌ها، وزیر به خودش تکانی داده و برای رفع مشکل آستین بالا زده. گویا قرار است فیبر نوری فرشته نجات اینترنت 3G و 4G در این مناطق شود که گفته وزیر عملیاتش شروع شده است.

توییتی که از آن حرف می‌زنیم بی کم و کاست همین توییتی است که در ادامه می‌بینید:

مردم از کیفیت ارتباطات نسل سوم و چهارم در حاشیه شهرها یا جاده‌ها راضی نیستند. دلیل آن به زبان ساده این است که شیر آب دو اینچی از لوله‌ای نیم اینچی تغذیه می‌شود. با فیبرنوری این مشکل برطرف می‌شود. از امروز عملیات احداث 4960 کیلومتر فیبرنوری برای حل این مشکل آغاز شد. #دسترسی_همگانی

 

بدرود تا روایت توییتی دیگر 

توییت وزیر ارتباطات درباره اینترت 3G و 4G در جاده‌ها و حاشیه شهرها

توییت وزیر ارتباطات درباره اینترت 3G و 4G در جاده‌ها و حاشیه شهرها

 

کمی هم طنز:

پلیس فتا یک بار دیگر نذاشت کلاهبردارها به اهداف شوم‌شان برسند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر