اسپاتیفای کاربران را به خاطر استفاده از اد-بلاکر مسدود می‌کند

اسپاتیفای کاربران را به خاطر استفاده از اد-بلاکر مسدود می‌کند

اسپاتیفای قوانین خود را به روز کرده و در آن به صورت رسمی توضیح داده که کاربران حق استفاده از اد-بلاکر را ندارند. تا پیش از آن نیز اسپاتیفای از راه‌ای زیادی برای شناسایی و مسدود کردن اد-بلاکر استفاده می‌کرد اما از حالا به بعد خیلی جدی با این موضوع برخورد خواهد کرد. 
اد-بلاکرها ابزارهایی هستند که تبلیغات را مخفی می‎کنند تا شما را کلافه نکنند. این نوع ابزار برای سایت‌هایی که به طور جدی برای ادامه‎ی حیات خود به تبلیغات وابسته هستند مضر است. حتی سایت‌هایی که ثبت‌نام آن‌ها رایگان نیست نیز هم اکنون با اد-بلاکرها برخورد می‌کنند. 
حال در قوانین اسپاتیفای ذکر شده که :« دور زدن و مسدود کردن تبلیغات در سرویس اسپاتیفای، یا ساخت و استفاده از ابزارهایی که برای بلاک کردن تبلیغات در سرویس اسپاتیفای استفاده می‌شوند در هیچ صورتی مجاز نیست.» این شرکت حتی گفته که استفاده از این ابزارها می‌تواند باعث شود که حساب شما مسدود شده و دیگر امکان دسترسی به اسپاتیفای را نداشته باشید. 
برای کاربران اسپاتیفای تصمیم دشوار نیست. اگر دوست دارید بدون دیدن تبلیغات از اسپاتیفای استفاده کنید باید پول پرداخت کنید و اگر نمی‌خواهید یا نمی‌توانید این پول را پرداخت کنید باید تبلیغات گاه گاه را تحمل کنید. درست است که همه‎ی ما عاشق چیزهای مجانی هستیم اما اگر از اد-بلاکر استفاده می‌کنید باید بدانید که اسپاتیفای برای این موزیک‌هایی که گوش می‌دهید پول پرداخت می‌کند و با دور زدن یک تبلیغ سی ثانیه‌ای به این سرویس که از آن لذت می‌برید ضربه می‎زنید. یک راه دیگر این است که از یک سرویس استریمینگ موزیک استفاده کنید که چنین برخورد تندی با ادبلاکرها ندارد. 

 

بیشتر بخوانید:

انگری بردز و کلین مستر به همراه 17000 اپ دیگر جاسوسی شما را می‌کنند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

نشاناس

یک‌شنبه, 28 بهمن 1397

سلام

عجب ها
من خودم از تبلیغات یک سایتی که زیاد توش میرم خیلی اذیت میشم برم نصب کنم

بنظرم سایتی که تبلیغات آزاردهنده اوتوماتیک هدایت کننده می ذاره باید برای اون سایت اد بلاکر نصب کرد
بهترین نوع تبلیغ بنری هست که کاربر اگر خوشش اومد روش کلیک می کنه نه اینکه به اجبار هدایت بشه به صفحه ای که نمی خواد
مثله سافت 98 خوبه که با اینکه می تونه با تبلیغات اوتوماتیک پاپ آپ به اندازه نصف پنل هاش پول در بیاره ولی اینکارو نمی کنه

پاسخ

ثبت نظر