عدم تطابق در ميزان مصرف برق تلوزيون هاي سامسونگ

عدم تطابق در ميزان مصرف برق تلوزيون هاي سامسونگ

اين ويژگی بايد در بعضی از شرايط ، ميزان روشنی و درنتيجه ميزان مصرف برق تلوزيون را کاهش دهد ، اما طبق گزارشات نشان داده شد که اين قابليت در کاربردهای روزمره ، تاثيری در ميزان مصرف برق ندارد .در پی انتشار اين يافته ها توسط خبرگذاری ComplainTV ، جزييات بيشتری نيز در اين زمينه توسط ديگر منابع اعلام شد . اگرچه هيچ مدرکی مبنی بر عملکرد غيرقانونی سامسونگ ارائه نشده اما گفته می شود اين ادعا توسط مراجع قانوی به طور کامل بررسی می گردد . سخنگوی سامسونگ در اين زمينه به خبرگذاری The Guardian گفت : " هنگام ساخت اين وسايل هيچ مقايسه ای صورت نمی گيرد ، علاوه بر اين ، هيچ نوع تنظيماتی وجود ندارد که در هنگام انجام تست های مختلف باعث بروز چنين نتايجی شود . ‘motion lighting’ يک قابليت است که توسط کاربر فعال می گردد . بايد اين موضوع را نيز در نظر داشت که طراحی آزمایشات کنترل میزان مصرف برق بر عهده کميسون International Electrotechnical قرار دارد . " ممکن است گفته شود وجود تغيير در ميزان مصرف برق اعلام شده يک تلوزيون در تست ها و خانه نمی تواند مشکل خاصی ايجاد کند اما بايد به اين نکته توجه داشت که يک تلوزيون تا 10 درصد ميزان برق مصرفی خانه را به خود اختصاص می دهد . از اين رو اين وضعيت برای برخی از کشورهای عضو اتحاديه اروپا اهميت خاصی دارد .

اين ويژگی بايد در بعضی از شرايط ، ميزان روشنی و درنتيجه ميزان مصرف برق تلوزيون را کاهش دهد ، اما طبق گزارشات نشان داده شد که اين قابليت در کاربردهای روزمره ، تاثيری در ميزان مصرف برق ندارد .در پی انتشار اين يافته ها توسط خبرگذاری ComplainTV ، جزييات بيشتری نيز در اين زمينه توسط ديگر منابع اعلام شد . اگرچه هيچ مدرکی مبنی بر عملکرد غيرقانونی سامسونگ ارائه نشده اما گفته می شود اين ادعا توسط مراجع قانوی به طور کامل بررسی می گردد . سخنگوی سامسونگ در اين زمينه به خبرگذاری The Guardian گفت : " هنگام ساخت اين وسايل هيچ مقايسه ای صورت نمی گيرد ، علاوه بر اين ، هيچ نوع تنظيماتی وجود ندارد که در هنگام انجام تست های مختلف باعث بروز چنين نتايجی شود . ‘motion lighting’ يک قابليت است که توسط کاربر فعال می گردد . بايد اين موضوع را نيز در نظر داشت که طراحی آزمایشات کنترل میزان مصرف برق بر عهده کميسون International Electrotechnical قرار دارد . " ممکن است گفته شود وجود تغيير در ميزان مصرف برق اعلام شده يک تلوزيون در تست ها و خانه  نمی تواند مشکل خاصی ايجاد کند اما بايد به اين نکته توجه داشت که يک تلوزيون تا 10 درصد  ميزان برق مصرفی خانه را به خود اختصاص می دهد . از اين رو اين وضعيت برای برخی از کشورهای عضو اتحاديه اروپا اهميت خاصی دارد .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر