اولین گوشی تاشو TCL تبدیل به ساعت هوشمند می‌شود

اولین گوشی تاشو TCL تبدیل به ساعت هوشمند می‌شود

تا به حال گوشی‌های کانسپت تاشو زیادی دیده‎ایم اما یکی از این مدل‌ها به زودی تبدیل به محصولی تجاری خواهد شد. به گزارش سایت CNET شرکت سازنده بلک‌بری و آلکاتل، درحال کار کردن روی پنج دستگاه تاشو متفاوت است که یکی از آن‌ها یک گوشی است که مانند دستبند دور دست شما بسته می‌شود و شما به راحتی می‌توانید صفحه نمایش آن را ببینید. 
البته این ایده خیلی جدید نیست. اولین گوشی تاشویی که دیدیم دستبند-ساعت هوشمند شرکت لنوو در سال 2016 بود. هنوز جزئیات زیادی درمورد دستگاه TCL منتشر نشده و فقط تصاویری از آن را می‎توان دید. درنتیجه به هیچ کدام از سوالات اساسی نمی‌توان پاسخ داد. برای مثال اگر این ساعت را روی مچ خود ببنیدم صفحه نمایش آن به صورت خودکار تبدیل به ساعت هوشمند می‌شود؟ بنا به گزارشات هر پنج دستگاه تاشو این شرکت درحال تولید هستند و این دستگاه‌ها چیزی فراتر از یک کانسپت یا طرح هستند. شرکت TCL قصد دارد هفته‌ی آینده در کنگره Mobile World در بارسلونا بیشتر درمورد این محصولات جدید خود توضیح دهد. 

 

بیشتر بخوانید:

ال جی V50 ThinQ‌؛ اولین گوشی‌ پرچمدار 5G ال جی در راه است

گلکسی اس 10؛ پرچمداری که یک پاروبانک هم هست در راه است

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر