بالاخره بازی آمیرزا برای آیفون هم منتشر شد

بالاخره بازی آمیرزا برای آیفون هم منتشر شد

بالاخره بازی آمیرزا برای آیفون هم منتشر شد. این بازی را می‌توانید همین حالا دانلود کنید و بررسی آن را هم در فیسیت ببینید.

بازی آمیرزا یکی از پرطرفدارترین بازی‌های جور کردنی کلمات است که به لطف جذابیت، گیرایی، تعداد مراحل بالایی که انگار به این زودی‌ها تمام نمی‌شود و طراحی با رنگ و بوی ایرانی، بین ایرانی‌ها به شدت محبوب شد.

برخلاف کاربران اندروید، کاربران دستگاه‌های اپل تا همین امروز نمی‌توانستند از بازی آمیرزا برای آیفون بهره ببرند و به ناچار به سراغ بازی‌های جایگزین مانند فندق می‌رفتند. قرار بود تا آخر تابستان نسخه iOS بازی آمیرزا برای کاربران اپلی منتشر شود اما بالاخره و پس از مدت‌ها تاخیر ساعاتی پیش نردبان اندیشه فردا، توسعه‌دهنده این بازی، بازی آمیرزا برای آیفون را رسما منتشر کرد. با فیسیت همراه باشید تا بررسی اجمالی از این بازی داشته باشیم و در نهایت لینک دانلود بازی آمیرزا برای آیفون را در اختیارتان قرار دهیم.

 

بررسی نسخه iOS بازی آمیرزا برای شما اپلی‌ها

نسخه iOS بازی آمیرزا دقیقا مثل نسخه اندرویدی است، یعنی باید با استفاده از حروف درون سینی، کلماتی که مد نظر برنامه است را پیدا کنید و کافی است که حروف را با انگشت به هم وصل کنید. 
دقیقا مثل نسخه اندروید، نسخه iOS بازی آمیرزا هم به شما امکان حدس زدن کلمات اضافی را می‌دهد تا بعد از جمع شدن تعدادی از این کلمات، به شما سکه اضافی تعلق بگیرید.

بیشتر جذابیت این بازی برای ما ایرانی‌ها، شاید به دلیل موسیقی سنتی و استفاده از اشکالی است که در تاریخ ما حضور داشته‌اند، مثل موسیقی سنتی، سینی سنتی، ساختمان‌ها و بناهای قدیمی و حتی همان حوض آبی که بازی می‌بینیم.

نسخه iOS این بازی‌ حدود 600 مرحله دارد بنابراین به این زودی‌ها تمام نمی‌شود و تا مدت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد؛ سرگرمی که به گسترش دایره لغات شما و همچنین افزایش هوش و حافظه و دقت هم کمک می‌کند.

بازی آمیرزا برای آیفون

بازی آمیرزا برای آیفون

 

دانلود بازی آمیرزا برای آیفون

نسخه اندروید این بازی تنها در مدت 1 سالی که از انتشارش می‌گذرد، بیش از 3 میلیون نصب فعال دارد! از طرفی کاربران دستگاه‌های اپل هم به شدت علاقمند بازی کردن آمیرزا بوده‌اند. بنابراین انتظار داریم خبر انتشار نسخه iOS بازی آمیرزا برای کاربران دستگاه‌های اپل خوش‌تر از چیزی باشد که به نظر می‌رسد. 

از همین حالا می‌توانید بازی آمیرزا برای آیفون را از سیب اپ، به صورت رایگان و با حجم 81.18 مگابایت دانلود کنید. جالب است که بگوییم در همین مدت کوتاه نسخه iOS این بازی بیش از 1000 بار دانلود و نصب شده است.

دانلود بازی آمیرزا برای آیفون : https://new.sibapp.com/applications/amirza

 

اخبار مرتبط:

بازی فندق، جورکردنی اعتیادآور جایگزین نسخه iOS بازی آمیرزا

بررسی بازی آمیرزا، بازی اعتیاد آور ایرانی به همراه جواب بازی (برای اندروید)

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر