بامیلو کوچکتر از همیشه شد؛ تعدیل نیروی گسترده در بامیلو

بامیلو کوچکتر از همیشه شد؛ تعدیل نیروی گسترده در بامیلو

بامیلو کوچکتر از همیشه شد؛ تعدیل نیروی گسترده در بامیلو

بامیلو یکی از فروشگاه‌های خرده فروشی آنلاین ایرانی است که از سال 92 فعالیتش را شروع کرد. حالا اما در آستانه 6 سالگی، این فروشگاه اینترنتی مجبور شده است تعداد زیادی از نیروهایش را تعدیل کند.

 

تکلیف اخراج شدگان بامیلو چیست

بامیلو در بیانیه‌ای که ظهر امروز ارائه کرده به این مسئله که تکلیف کارمندان اخراج شده‌اش چه خواهد شد هم اشاره کرده، گویا قرار است تعدادی از این افراد در شرکت‌های همکار شروع به کار کنند.
بامیلو اولین سرمایه گذاری گروه اینترنی ایران (‌‌IIG) در حوزه استارتاپ است و دیگر استارتاپ مطرح زیر چتر این گروه اسنپ است، جایی که قرار است 10 درصد از کارمندان اخراج شده از بامیلو در آن مشغول به کار شوند.

بقیه افراد اما با اولیت در لیست افرادی قرار خواهند گرفت که اگر در آینده به شغلی نیاز شد، از این افراد استفاده شود.

 

بیانیه بامیلو در خصوص تعدیل نیرو

بامیلو در توییترش طی بیانیه‌ای رسما درباره تعدیل نیرو چنین توضیح داده است:

بامیلو کوچک‌تر اما مصمم‌تر

بازار اینترنتی بامیلو با هدف حفظ تاثیرگذاری خود در فضای تجارت الکترونیک ایران و ارائه خدمات به کاربران ایرانی، قصد دارد روی بخش‌های کلیدی‌تری در بازار خرده‌فروشی متمرکز شود. بامیلو با توجه به تغییرات بازار ایران، رویکرد خود را هم تغییر خواهد داد و این تغییرات مستلزم کوچک‌تر شدن و حذف برخی از قسمت‌هاست که تقاضای کمتری دارند.

تیم بامیلو به عنوان اولین بازار اینترنتی ایران، همیشه سعی داشته رضایت مشتریان را در اولویت قرار دهد. اما گاهی پایبندی به تعهدات نیازمند اتخاذ تصمیمات دشوار و متناسب با تغییراتی است که گاهی قابل پیش‌بینی هم نیستند. تیم بامیلو، علی رغم میل باطنی، به این نتیجه رسید که برای تداوم فعالیت پایدار در بازار ایران، ناچار به اتمام همکاری با تعدادی از نیروهای توانمند خود است و از اول اسفندماه ۱۳۹۷ با تیم کوچکتری به فعالیت خود ادامه می‌دهد. اما بامیلو در کنار اعضای سختکوش خود می‌ماند و برای ایجاد موقعیت‏های کاری جدید برای آنها تلاش خواهد کرد. به‌زودی تعداد زیادی از همکاران ما در بامیلو، به دیگر شرکت‌های وابسته منتقل خواهند شد و دیگر همکاران نیز در فهرست مشاغل احتمالی آینده در اولویت قرار می‌گیرند.

مدیریت شرکت بامیلو این تغییرات را نشانه انعطاف سازمانی می‌داند و می‌گوید: «ما همواره  متعهد به ارائه یک پلتفرم کارآمد و منحصربفرد برای کاربران فضای اینترنت در سراسر ایران و البته ایجاد یک فضای صمیمی در خانواده بامیلو بودیم. این تصمیم نیز نشان می‌دهد با وجود همه تغییرات اخیر همچنان قصد داریم تا با جدیت فعالیت خود را در ایران ادامه دهیم.»

بامیلو بعد از این بیشتر روی کالاهای مصرفی (FMCG) که مورد استقبال کاربران بوده متمرکز است و همه کاربران همچون گذشته می‌توانند از این بازار اینترنتی خرید کنند.

بیانیه بامیلو برای تعدیل نیرو

بیانیه بامیلو برای تعدیل نیرو

 

اخبار مرتبط:

دیجی کالا اقدام به تعدیل نیرو کرد، بیکار شدن 175 کارمند این شرکت

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر