هواوی P30 Pro چهار دوربین در پشت گوشی دارد

هواوی P30 Pro چهار دوربین در پشت گوشی دارد

شرکت هواوی تأیید کرد که گوشی جدید این شرکت، P30 Pro دارای چهار دوربین پشت است.

مدیر عامل شرکت هواوی تأیید کرد که گوشی جدید این شرکت، هواوی P30 Pro چهار دوربین پشت خواهد داشت. آقای ریچارد یو در پستی در شبکه اجتماعی معروف چینی، ویبو، عکسی از ماه منتشر کرده که زیر آن نوشته شده « Huawei P30 Pro, Leica Quad Camera». این عکس نشان می‌دهد که گوشی جدید این شرکت چهار دوربین پشت خواهد داشت. مدل دیگر گوشی این شرکت، هواوی P30، دارای سه دوربین در پشت گوشی خواهد بود. 
هنوز اطلاعاتی درمورد رزلوشن این لنزها منتشر نشده است اما شایعات حاکی از آن است که دوربین‌های این گوشی خیلی قوی‌تر از دوربین 40 مگاپیکسلی مدل P20 Pro نخواهد بود. کیفیت بالای این تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که دوربین گوشی P30 Pro دارای قابلیت زوم چشمی 5X است که نشان می‎دهد می‎توانید بدون از دست دادن کیفیت روی عکس‌ها زوم بیشتری انجام دهید. 


چه چیزهای دیگری درمورد دستگاه‎های هواوی P30 می‌دانیم؟ 

بنا به شایعاتی که پیش‎تر منتشر شده بود اعلام شده بود که مدل‌های P30 و  P30 Pro دارای رزلوشن 1080 x 2340 است که پیشرفت کمی نسبت به دستگاه‌های P20 با رزلوشن 1080 x 2240 خواهد بود. البته این خبر هنوز تأیید نشده است. اگر این شایعات صحیح باشند نشان می‌دهد که گوشی P30 دارای صفحه نمایش و ابعادی مشابه P20 است و به نظر می‌رسد که تنها تفاوت در تکنولوژی دوربین است. مدل‌های P30 و P30 Pro در تاریخ 6 فروردین در مراسمی در پاریس رونمایی خواهند شد. برای جزئیات بیشتر درمورد این گوشی‌ها باید تا آن زمان صبر کنیم. 

 

بیشتر بخوانید:

شیائومی می 9؛ اولین گوشی پرچمدار 2019 با قیمت 515 دلاری رونمایی شد

گلکسی اس 10؛ پرچمداری که یک پاروبانک هم هست در راه است

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

dani

شنبه, 04 اسفند 1397

فکر کنم با این تعداد دوربین عکسها بتونند dynamic rangee بالایی داشته باشند

پاسخ

ثبت نظر