رویداد زنده معرفی گلکسی اس 10 سامسونگ

رویداد زنده معرفی گلکسی اس 10 سامسونگ

بالاخره از مدت‌های انتظار بالاخره 1 اسفند ماه رسید و مراسم آنپک 2019 سامسونگ با معرفی خانواده گلکسی اس 10 و گوشی انعطاف پذیر سامسونگ آغاز شد. با پوشش این رویداد همراه فیسیت باشید.

 

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ؛ Galaxy Fold

یکی از گوشی‌هایی که در این رویداد شاهد رونمایی از آن هستیم، galaxy Fold نام دارد که در حالت باز دارای صفحه نمایش 7.3 اینچی infinity flex است اما در حالت تاشده، صفحه نمایش به 4.6 اینچ می‌رسد. در یکی از گوشی‌های این گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ، یک ناچ بزرگ به چشم می‌خورد.

سامسونگ این گوشی را که از آن با عنوان یک گوشی لاکچری یاد می‌کند، در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، سبز و آبی طراحی کرده است. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این گوشی، قابلیت اجرا سه برنامه به صورت همزمان است و به لطف قابلیت نرم افزاری app continuity می‌توانید بدون متوقف کردن هیچ یک، بین برنامه‌ها جا به جا شوید.

 

سامسونگ این گوشی را به 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است. جالب اینجاست که در هر دو طرف این گوشی تاشو، سامسونگ باتری تعبیه کرده است.

سامسونگ از galaxy Fold با عنوان یک گوشی، تبلت و دوربین درون جیب شما یاد می‌کند و جالب است که این گوشی به 6 دوربین مجهز شده است، سه دوربین در پنل پشتی، دو دوربین در یکی از قسمت‌ها و دوربین ششم هم در طرف دیگر.

این گوشی تاشو در دو نسخه LTE و 5G و با شروع قیمت 1980 دلار (در مناطق مختلف قیمت ممکن است متفاوت باشد)، در تاریخ 26 فوریه 2019 عرضه می‌شود.

 

 

گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس

پرچمداران 2019 سامسونگ با نمایشگر 6.1 و 6.4 اینچی و رزولوشن 1440 در 3040 و با نمایشگر Dynamic AMOLED که جایگزین سوپر AMOLED است، رونمایی شدند. این گوشی‌ها هم طبق ترند بازار از بریدگی‌ای بهره برده‌اند که سامسونگ از آن با نام O-infinity یاد می‌کند.

گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس اولین گوشی‌های دنیا هستند که از حسگر اثرانشگت اولتر سونیک بهره می‌برند، حسگری که اثر انشگت را به صورت سه بعدی اسکن می‌کند بنابراین دقت بالاتری دارد.

اولین گوشی دنیا با حسگر اثرانشگت اولتر سونیک

اولین گوشی دنیا با حسگر اثرانشگت اولتر سونیک

سامسونگ این دو پرچمدار 2019 خود را به پردازنده اسنپدراگون 855 که جدیدترین پردازنده کوالکام است مجهز کرده البته در برخی کشورها قرار است این گوشی با پردازنده اختصاصی سامسونگ یعنی اکسینوس 9820 راهی بازار شوند.

این گوشی هوشمند با دوربین سه گانه12+12+16 مگاپیکسلی، اولین گوشی هوشمندی است که می‌تواند ویدیوهای HDR10+ ضبط کند.

گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ به دوربین سلفی با لنزهای 10 مگاپیکسلی که قابلیت ضبط ویدیو 4K را دارد و لنز دیگر 8 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق، مجهز شده است که کیفیت بسیار عالی را از خود نشان می‌دهد زیرا میدان دید لنز اولتراواید 123 درجه است، یعنی برابر با میدان دید انسان. گلکسی اس 10 اما تنها به دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی تک اکتفا کرده و لنز عمق سنجی در این گوشی به کار نرفته است.

دوربین‌های سلفی گلکسی اس 10 پلاس

 

گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس به باتری‌های 4100 و 3400 میلی آمپر ساعتی مجهز شده‌اند. این دو گوشی همانطور که قبلا هم گفته شده بود از قابلیت Wireless PowerShare بهره می‌برند. به این معنا که می‌توانند به صورت وایرلس سایر دستگاه‌های اطرافشان را شارژ کنند.

این دو گوشی 17 اسفند ماه و با قیمت پایه 900 دلار عرضه خواهند شد.

نسخه 5G گلکسی اس 10

همانطور که شایعه‌ها هم نشان می‌دادند، سامسونگ نسخه 5G گلکسی اس 10 را هم منتشر کرد اما با صفه نمایشی بزرگ‌تر؛ دقیقا 6.7 اینچی! این گوشی از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در کنار شارژر 25 واتی بهره می‌برد که سرعت شارژ را هم به شدت بالا می‌برد.

 

گلکسی اس 10 ای

کوچکترین عضو خانواده گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 ای نام دارد که از صفحه نمایش 5.8 اینچی داینامیک AMOLED بهره می‌برد. این گوشی هم مانند دو مدل دیگر خانواده گلکسی اس 10، به پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز شده اما در برخی مناطق این گوشی به پردازنده اختصاصی سامسونگ یعنی اکسینوس 9820 مجهز خواهد شد.

این گوشی در دو نسخه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دیگری با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد.

این گوشی برخلاف دو برادر بزرگش، به دوربین دوگانه اصلی 16 + 13 مگاپیکسلی بسنده کرده و دوربین سلفی هم از تک لنز 10 مگاپیکسلی اما با قابلیت ضبط ویدیو 4K بهره می‌برد.

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر