اولين ساعت هوشمند سلولی اندرويد ال جی

اولين ساعت هوشمند سلولی اندرويد ال جی

در گذشته مدل هايی مانند Gear S و Gear S2 با قابليت 3G توسط شرکت سامسونگ به بازار عرضه شده بودند ، اما در اين مدل ها از نرم افزار Tizen استفاده شده بود ، LG Watch Urbane 2nd Edition با سيستم عامل اندرويد به بازار می آید ، علاوه بر اين بايد در نظر داشت که هيچ دستگاهی تا به حال به قابليت سلولی مجهز نبوده است . LG Watch Urbane 2nd Edition به نمايشگر OLED 1.38 اينچی پلاستيکی 480 در 480 پيکسلی ، پردازشگر اسنپدراگون 400 1.2 GHz ، باتری 570 mAh ، رم 768 MB و حافظه داخلی 4GB مجهز است . برای مقايسه می توان گفت در LG Watch Urbane از نمايشگر 1.3 اينچی 320 در 320 پيکسلی ، باتری 410 mAh و رم 512 MB استفاده شده است . علاوه بر اين می توان ديد که برای مدل جديد سه دکمه درنظر گرفته شده است . ويژگی اصلی اين ساعت جديد ، گيرنده GPS آن است که امکان گوش دادن به موسيقی، مشخص کردن موقعيت و ثبت مسير حرکت را برای کاربر محيا می سازد . انتظار می رود جزئيات بيش تر اين محصول در نمايشگاهی که امروز توسط ال جی در نيويورک برگزار شده است ، منتشر شود.

در گذشته مدل هايی مانند Gear S و Gear S2 با قابليت 3G توسط شرکت سامسونگ به بازار عرضه شده بودند ، اما در اين مدل ها از نرم افزار Tizen استفاده شده بود ، LG Watch Urbane 2nd Edition با سيستم عامل اندرويد به بازار می آید ، علاوه بر اين بايد در نظر داشت که هيچ دستگاهی تا به حال به قابليت سلولی مجهز نبوده است . LG Watch Urbane 2nd Edition به نمايشگر OLED 1.38 اينچی پلاستيکی 480 در 480  پيکسلی ، پردازشگر اسنپدراگون 400 1.2 GHz ، باتری 570 mAh ، رم 768 MB و حافظه داخلی 4GB مجهز است . برای مقايسه می توان گفت در LG Watch Urbane از نمايشگر 1.3 اينچی 320 در 320 پيکسلی ، باتری 410 mAh و  رم 512 MB استفاده شده است . علاوه بر اين می توان ديد که برای مدل جديد سه دکمه درنظر گرفته شده است . ويژگی اصلی اين ساعت جديد ، گيرنده GPS آن است که امکان گوش دادن به موسيقی، مشخص کردن موقعيت و ثبت مسير حرکت را برای کاربر محيا می سازد . انتظار می رود جزئيات بيش تر اين محصول در نمايشگاهی که امروز توسط ال جی در نيويورک برگزار شده است ، منتشر شود.

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر