ترامپ هنوز 5G را بدست نیاورده، تقاضای 6G داده

ترامپ هنوز 5G را بدست نیاورده، تقاضای 6G داده

ترامپ هنوز 5G را بدست نیاورده، تقاضای 6G داده! روایت‌های توییتری فیسیت

خواسته‌ها و دستورات و تصمیمات عجیب ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، مدت‌هاست که سوژه‌ی خبری است اما خواسته این بار ترامپ، روی دست همه خواسته‌‌هایش بلند شده، ترامپ بدون داشتن تکنولوژی 5G، تقاضای 6G دارد، آن هم به حداکثر سرعت ممکن!

توییتی که دوباره ترامپ را سرزبان‌ها انداخته این بود:

من در آمریکا و به زودی زود 5G می‌خواهم، و حتی تکنولوژی 6G. این تکنولوژی خیلی از استانداردهای کنونی قدرتمندتر، سریع‌‌تر و هوشمندتر هست. شرکت‌های آمریکایی باید همه تلاششان را به کار بگیرند و یا اینکه عقب می‌مانند. هیچ دلیلی ندارد که ما عقب بمانیم...

21 فوریه 2019، دونالد ترامپ

همه تصمیم‌های ترامپ یک طرف و درگیری‌هایش با هواوی و چین هم یک طرف دیگر. همه این‌ها در حالی است که چین بهتر از هر کشور دیگری 5G را در دستش دارند ولی ترامپ مثل همیشه می‌خواهد که در این رقابت هم برنده شود اما شاید فراموش کرده که حتی تکنولوژی 5G هم ندارد چه برسد به 6G. حتی به لطف مشکلاتی که آمریکا با چین هم دارد عجیب به نظر می‌رسد که به زودی‌ها آمریکا بتواند به 5G هم دست یابد.

کاربران شوخ اما تیزبین توییتر هم ساکت نمانده‌اند و توییت جدید ترامپ را بی‌پاسخ نگذاشته‌اند. مثلا یکی از این کاربران به ترامپ چنین گفته:

چرا روی 5G متوقف شویم، دنیا به 7G، 8G، 9G و حتی 10G نیاز دارد تا همه چیز سریع‌تر، قدرتمندتر و هوشمندتر شود.

کاربران شوخ توییتر و توییت اخیر ترامپ

کاربران شوخ توییتر و توییت اخیر ترامپ

 

جالب است بدانید که 5G یکی از داغ‌ترین و جدیدترین تکنولوژی‌هایی این روزهای دنیای فناوری است که نسخه 5G گلکسی اس 10 اولین گوشی است که از این تکنولوژی می‌برد. البته وزیر ارتباطات ما هم از ماجرای 5G عقب نیفتاده و قبلا درباره 5G توییتی را ارسال کرده بود با عنوان پیش به سوی 5G.

تا روایت توییتری دیگر بدرود...

 

اخبار مرتبط:

امواج شبکه 5G جان صدها پرنده را گرفت

پیش به سوی 5G؛ پیام و وعده‌ای از سوی وزیر ارتباطات برای سال 98

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ستاره

یک‌شنبه, 05 اسفند 1397

من که امیدوارم حداقل داخل کشور خودمون همین 5G هم نیاد چون به شدت روی محیط زیست و پرندگان و حتی خود انسان ها تاثیرات مخرب و ترسناکی به جای میگذاره

پاسخ

B.i.G.

سه‌شنبه, 07 اسفند 1397

این متنو برای دوستانی مینویسم که شاید بخوان بیشتر درمورد ضرر 5g بدونن

در واقع شدت تششعات 5G با WiFi میشه گفت برابره و ازونجایی که رنج کمتری نسبت به 3G/4G داره نیاز به آنتن های بیشتری داره که بتونه پوشش خوبی رو ارائه بده، و به دلیل افضایش تعداد آنتن ها که باعث تولید این تششعات میشن و دیوایس هایی که میتونن این امواج رو دریافت کنن بسیار باعث نگرانی هست، پوشش سایت های خبری ایرانی رو نمیدونم ولی مقاله های زیادی در سایت های خارجی زبان هست که دوستان میتونن مطالئه کنن و مغز مطلبو رو به دیگران انتقال بدن.

پاسخ

ثبت نظر