نمایشگاه MWC 2019؛ ال جی G8 ThinQ؛ پرچمدار 2019 ال جی با دروبین سلفی منحصر به فرد رونمایی شد

نمایشگاه MWC 2019؛ ال جی G8 ThinQ؛ پرچمدار 2019 ال جی با دروبین سلفی منحصر به فرد رونمایی شد

نمایشگاه MWC 2019؛ ال جی G8 ThinQ؛ پرچمدار 2019 ال جی با دروبین سلفی منحصر به فرد رونمایی شد.

نمایشگاه MWC 2019 در حال برگزاری است و ال جی هم در آن حضور دارد. برخلاف بسیاری از کمپانی‌ها، ال جی ترجیح داده که گوشی پرچمدار 2019 خود را در همین نمایشگاه و نه در رویدادی مجزا و اختصاصی رونمایی کند. بنابراین طی این رویداد شاهد رونمایی از گوشی ال جی G8 ThinQ در کنار G8s ThinQ و V50 ThinQ بودیم. با فیسیت همراه باشید تا گوشی پرچمدار 2019 ال جی، LG G8 ThinQ و نسخه S آن را با هم بررسی کنیم.

 

گوشی ال جی G8 ThinQ

مشخصات کلی پرچمدار 2019 ال جی

گوشی پرچمدار 2019 ال جی به صفحه نمایش 6.1 اینچی از نوع OLED با رزولوشن 3120 در 1440 بهره می‌برد. ال جی همچنان طراحی صفحه نمایش با ناچ را ترجیح داده و ترندهای اخیر بازار مثل صفحه نمایش روزنه دار و یا دوربین سلفی کشویی استفاده نکرده است.

ال جی G8 ThinQ به پردازنده قدرتمند و جدید اسنپدراگون 855 کوالکام و باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که به ترتیب وظیفه تامین توان پردازشی و انرژی مورد نیاز گوشی را برعهده دارند.

گوشی ال جی G8 ThinQ از دوربین سه گانه اصلی با لنزهای 12 مگاپیکسلی استاندارد، لنز 12 مگاپیکسلی دیگر از نوع تله فوتو و لنز 16 مگاپیکسلی اولترا واید بهره می‌برد.

 

دوربین سلفی هیجان انگیز با قفل‌گشایی با رگ‌های دست 

ال جی این گوشی را به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 و ToF سه بعدی مجهز کرده و نام چیدمانش را هم Z Camera گذاشته است. جالب اینجاست که این دوربین سلفی می‌تواند با تشخیص ابعاد و ضخامت رگ‌های دست کاربر و ایجاد تمایز بین رگ‌های دست کاربران، قفل گوشی را باز کند. البته دوربین سلفی ال جی G8 ThinQ قدرت تشخیص سه بعدی چهره را هم دارد که نسبت به تشخیص چهره‌های دو بعدی که در گوشی‌های دیگر است، امنیت بالاتری دارد.

از همه جالب‌تر قابلیت تشخیص حرکت دست شما توسط دوربین گوشی الی جی G8 ThinQ است. این دوربین حالت‌های مختلف دست مانند از هم باز کردن انگشتان، چرخش مچ دست و... را تشخیص داده و در ازای هر یک کارهای خاصی مثل اسکرین شات گرفتن، کم و زیاد کردن صدای موسیقی، برقراری تماس و... را انجام می‌دهد. این قابلیت برای شرایطی که نمی‌توانید دستتان را به گوشی بزنید مثلا حین رانندگی و یا حین آشپزی و... بسیار کاربردی است.

دوربین سلفی گوشی LG G8 ThinQ

دوربین سلفی گوشی LG G8 ThinQ

 

ال جی G8s ThinQ

پرچمدار مقرون به صرفه‌تر ال جی نسخه G8s ThinQ است که از صفحه نمایش کمی بزرگتر از نسخه اصلی این گوشی، یعنی نمایشگر 6.2 اینچی اولد بهره می‌برد. رزولوشن آن اما پایین‌تر است، دقیقا 2248 در 1080. باتری این گوشی اما به سبت یک اینچ برزگتر بودن صفحه نمایش، 50 میلی‌آمپر ساعت بیشتر از نسخه اصلی است، یعنی این گوشی از باتری 3550 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

تفاوت دیگری که نسخه مقرون به صرفه‌تر ال جی G8s ThinQ نسبت به نسخه استاندارد دارد، دوربین اصلی آن است. این گوشی از دوربین سه گانه اصلی با لنزهای 12 مگاپیکسلی استاندارد، لنز 12 مگاپیکسلی دیگر از نوع تله فوتو و لنز 13 مگاپیکسلی واید بهره می‌برد. جالب اینجاست که در برخی بازارها این گوشی با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد. دوربین سلفی این گوشی هم دقیقا مانند نسخه استاندارد از همه آن ویژگی‌های هیجان انگیز پشتیبانی می‌کند.

 

مشخصات گوشی ال جی G8 ThinQ

مشخصات گوشی ال جی G8 ThinQ

 

 

اخبار مرتبط:

نمایشگاه MWC 2019؛ هواوی mate X، گوشی تاشو 5G هواوی رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: digitaltrends


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر