گوشی جدید انرجایزر با باتری فوق العاده غول پیکر 18000 میلی آمپر ساعتی رونمایی شد

گوشی جدید انرجایزر با باتری فوق العاده غول پیکر 18000 میلی آمپر ساعتی رونمایی شد

گوشی جدید انرجایزر با باتری فوق العاده غول پیکر 18000 میلی آمپر ساعتی رونمایی شد

کنفرانس بین المللی موبایل بارسلون؛ MWC 2019 در حال برگزاری است و از مدت‌ها قبل از برگزاری این رویداد می‌دانستیم که قرار است شاهد گوشی‌های جذابی در این رویداد باشیم. مثلا انتظار گوشی‌های 5G را داشتیم اما حالا با برخی گوشی‌های فوق العاده عجیب مواجه هستیم که ما را شگفت‌زده کرده است. مثلا گوشی نوکیا 9 که با دوربین پنج‌گانه رونمایی شد. حالا اما عجیب‌تر از همه گوشی با باتری 18000 میلی آمپر ساعتی است!

اگر به تصویر نگاه کنید می‌بینید که عملا یک پاوربانک قطور داریم که روی آن صفحه نمایش گوشی دیده می‌شود. شاید هم بتوانیم بگوییم شاهد پاروبانکی هستیم که در قلب خود یک گوشی هوشمند دارد.

 

طراحی طبق ترند

انرجایزر، یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده پاوربانک، سازنده این گوشی است که گوشی Power Max P18K Pop نام دارد. این گوشی از صفحه نمایش 6.2 اینچی و با حاشیه‌های بسیار باریک بهره می‌برد. این گوشی در طراحی‌اش، ترند اخیر بازار را هم در نظر گرفته و با حذف ناچ، از دوربین سلفی کشویی استفاده کرده است.

 

باتری حجیم‌تر از یک پاوربانک

این گوشی ضخیم که 18 میلی متر ضخامت دارد، از یک باتری 18000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برند، چیزی در حدود بیش از 5 برابر باتری‌هایی که امروزه در گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شوند. به ادعای انرجایزر این گوشی برای مدت 48 ساعت تمام می‌تواند توان مورد نیاز گوشی را تامین کند. حتی این گوشی از قابلیت شارژ سریع هم بهره می‌برد.

 

سخت افزار و نرم افزار قدرتمند

در کنار باتری فوق العاده حجیم، این گوشی از نظر سخت افزاری هم بسیار قدرتمند است.این گوشی از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. ضمنا این گوشی انرجایزر به اندروید 9.0 پای مجهز شده است.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر