فروش شیائومی Mi 9؛ پرچم‌دار فوق‌العاده ارزان قیمت شیائومی در کمتر از 1 دقیقه تمام شد

فروش شیائومی Mi 9؛ پرچم‌دار فوق‌العاده ارزان قیمت شیائومی در کمتر از 1 دقیقه تمام شد

فروش شیائومی Mi 9؛ پرچم‌دار فوق‌العاده ارزان قیمت شیائومی در کمتر از 1 دقیقه تمام شد.

شیائومی، کمپانی که با همه تلاشش در حال به دست آوردن سهم بازار خوبی در حوزه گوشی‌های هوشمند است، کمتر از یک هفته پیش از پرچم‌دار 2019 خود با نام شیائومی Mi 9 رونمايی کرد.

این گوشی که با پیشی گرفتن از سامسونگ، اولین پرچم‌دار 2019 لقب گرفت، در کنار مشخصات فوق‌العاده قدرتمند، استفاده از جدیدترین و قدرتمندترین سخت افزار و همچنین طراحی مطابق با ترند اخیر بازار موبایل، قیمت فوق‌العاده مناسبی نسبت به سایر پرچمداران با همین مشخصات داشت. تقریباً می‌توانیم بگوییم شیائومی نصف قیمت پرچمداران کنونی مانند آیفون XS مکس و گلکسی اس 10 را برای گوشی شیائومی Mi 9 در نظر گرفته است.

گوشی شیائومی Mi 9

گوشی شیائومی Mi 9

 

همین قیمت فوق‌العاده مقرون به‌صرفه باعث شده تا کاربران زیادی به این گوشی علاقه‌مند شوند تا جایی که اولین فروش این گوشی در کمتر از یک دقیقه به پایان رسید. درواقع از ساعت 10 صبح فروش شیائومی Mi 9 آغاز شد و تنها 53 ثانیه بعد موجودی‌اش به پایان رسید. البته این را هم بگوییم که تعداد گوشی‌های موجود شیائومی Mi 9 هنوز مشخص نیست اما بی‌شک تعداد آن کم نبوده است.

پرچم‌دار 2019 شیائومی جز انگشت شمار گوشی‌هایی است که از جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 855 بهره می‌برد. از جمله برجسته‌ترین مشخصات این گوشی به دوربین اصلی سه گانه آن می‌توانیم اشاره کنیم که یکی از سنسورهایش 48 مگاپیکسلی است. دوربین است گوشی از نظر کیفیت در آزمون DxoMark نمره 107 را بدست آورده و بعد از هواوی میت 20 پرو و هواوی پی 20 پرو در جایگاه دوم قرار دارد. با این وجود برای اینکه بتوانیم با اطمینان درباره دوربین آن نظر بدهیم، باید منتظر عرضه‌اش در ایران باشیم.

 

بررسی پرچمدار 2019 شیائومی:

ویدیو آنباکسینگ شیائومی Mi 9 (تماشا کنید)

شیائومی می 9؛ اولین گوشی پرچمدار 2019 با قیمت 515 دلاری رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر