لنوو از مانیتور 14 اینچی USB-C جدید خود با نام ThinkVision M14 رونمایی کرد

لنوو از مانیتور 14 اینچی USB-C جدید خود با نام ThinkVision M14 رونمایی کرد

درحالی که بیشتر شرکت‌ها در مراسم MWC تمرکز خود را روی گوشی‌های موبایل و تبلت گذاشته بودند، شرکت لنوو مانیتور قابل حمل USB-C چهارده اینچی ThinkVision M14 خود را معرفی کرد. درحالی که پیش از این نیز مانیتورهای USB-C دیگر منتشر شده بود این مانیتور لنوو با قابلیت‌های بسیار خوب و قیمت معقول برای کسانی که به دنبال مانیتور قابل حمل هستند بسیار دوست داشتنی خواهد بود. 

 

قابلیت‌ها و مشخصات ThinkVision M14


هدف اصلی تولید ThinkVision M14 این است که زمانی که یک جا ثابت نیستید و لپ‌تاپ همراهتان است بتوانید چند صفحه نمایش داشته باشید. مانیتورهای قدیمی معمولاً خودشان نیاز به منبع نیرو جدا و کمی فضا داشتند اما M14 قابل حمل است و تنها با اتصال USB-C به یک لپ‌تاپ کار می‌کند. درنتیجه می‌توانید از آن در هرجایی استفاده کنید. 
همانطور که گفتیم این صفحه نمایش IPS  14 اینچی و رزلوشن آن 1920 x 1080 است. رزلوشن تصویر برای صفحه نمایشی به این کوچکی بسیار زیاد است درنتیجه انتظار می‌رود که کیفیت تصویر آن بسیار خوب باشد. البته شرکت لنوو هنوز مشخصات کامل این مانیتور را اعلام نکرده است. 
از آنجایی که این مانیتور USB-C است می‌توانید به طور مستقیم با استفاده از لپ‌تاپ از آن استفاده کنید و برای استفاده از چند صفحه نمایش نیازی به پریز برق نیست. برای کسانی که زیاد سفر می‌کنند و برخی مشاغل خاص استفاده از دو صفحه نمایش کار را بسیار راحت می‌کند. 
درست است که M14 کمی کوچک به نظر می‌رسد اما بسیار قابل حمل است. وزن آن تنها نیم کیلوگرم و قطر آن 4.6 میلی‌متر است. درنتیجه به راحتی می‌توانید آن را درون کوله پشتی لپ‌تاپ خود انداخته و هرجا که خواستید ببرید. انتظار می‌رود که لنوو مانیتور ThinkVision M14 را در اردیبهشت ماه سال آینده منتشر کند و قیمت این دستگاه 250 دلار خواهد بود. 

 

بیشتر بخوانید:

جدیدترین پلتفرم کامپیوتر کوالکوم دیتای پرسرعت 5جی را به لپ‌تاپ می‌آورد

از حالا به بعد رزبری‌پای 3 ARM ویندوز10 را پشتیبانی می‌کند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر