در تاریخ 9 فروردین ماه منتظر ایرپاد 2 اپل باشید

در تاریخ 9 فروردین ماه منتظر ایرپاد 2 اپل باشید

اپل احتمالا در تاریخ 9 فروردین ماه 98 از ایرپاد 2 (Airpods 2) رونمایی می‌کند.

ایرپاد اپل را حتما می‌شناسید، هدفون بی سیمی که در زمان نگارش این خبر بیش از 2 میلیون تومان قیمت دارد. حالا اما اخباری درباره نسل دوم این هدفون بی سیم با نام ایرپاد 2 اپل (Apple AirPods 2) به گوشی می‌رسد.

درواقع این خبر را وب سایتی با نام AppleSfera منتشر کرده است و گویا منبع موثقش هم یکی از زنجیره‌های تامین اپل بوده است. موثق بودن خبر از یک اسکرین شات سرچشمه می‌گیرد که در آن عبارت "پایان زندگی مدل‌های اولیه ایرپاد در تاریخ 28 مارس" به چشم می‌خورد. بنا به همین شایعه خبری، اپل نسل دوم ایرپاد را با نام اپل ایرپاد 2 در تاریخ 29 مارس یعنی 9 فرودین ماه رونمایی خواهد کرد.

برخی معتقدند این جمله به این معناست که اپل در این تاریخ نسخه آپدیت شده ایرپاد را عرضه خواهد کرد که از قابلیت‌هایی همچون شارژ بی سیم هم بهره خواهد برد.

البته شایعات دیگری هم وجود دارد که بنا به آن‌ها ایرپاد 2 اپل تنها محصولی نیست که در تاریخ 9 فروردین ماه منتشر خواهد شد، بلکه قرار است پد شارژ بی سیم ایرپاو و مدل جدید آیپد هم دقیقا در همین تاریخ رونمایی شوند.

حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا اپل به فکر عرضه ایرپاد 2 است و یا اینکه به عرضه نسخه آپدیت شده ایرپاد اصلی اکتفا می‌کند.

 

اخبار مرتبط:

بررسی ایرپاد 2؛ هدفون بی سیم جدید اپل با کیس شارژ بی سیم

ایرداتز پرو؛ هدفون بی سیم شیائومی در رقابت با ایرپاد اپل رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: 9to5mac


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

علی

شنبه, 11 اسفند 1397

اخر 9 فروردین یا 9 اسفند>؟

پاسخ

ثبت نظر